Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med drivrutinerna psxcares VIA-kontroller

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    problemet med frysningar får man om man har drivrutin installerad.. windows pollar ju driven då...

utan drivrutin så har man inte det problemet..
    det där stämmer inte till 100% vissa datorer fryser sig utan drivrutiner också
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

*felpost*, haha!

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        *felpost*, haha!
        du vet, du kan deleta det har jag lärt mig göra o.O gå in på "redigera" och välj "Delete Message" istället för "Do Not Delete Message" bör dock lämna anledning till varför
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          du vet, du kan deleta det har jag lärt mig göra o.O gå in på "redigera" och välj "Delete Message" istället för "Do Not Delete Message" bör dock lämna anledning till varför
          haha, det har jag missat. av gammal vana skriver jag *felpost*. ibland händer det att man inte hinner redigera bort inlägget och då "citerar" någon stolle inlägget, som sedan är borta så blir det kaos av allt. då är det bättre att visa att det funnits där men jag "skrivit fel". kanske inte så aktuellt i dessa sammanhang, men gammal vana från min sida, hehe.

Comment

haha, lättaste är egentligen att inte installera drivrutinen till kortet. sen behöver man inte krångla. jag har bara port i/o 32 installerat automatiskt, ingen manuell installation eller annat krångel. funkar fint

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X