Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Självklart ska det strula!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

sant men om man gör ett misstag och det blir fel så har man ett dyrt bokstöd/dvd spelare
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

kan säga att det blir en dyr erfarenhet..... Men bra!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        sant men om man gör ett misstag och det blir fel så har man ett dyrt bokstöd/dvd spelare
        man lär av sina misstag ... men det bästa är att lära av de misstag som inte kostar.

Comment

Det lättaste är att inte göra några misstag...
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
            Det lättaste är att inte göra några misstag...
            fel, man ska göra misstag för att veta att man gjort rätt innan, så är det i de flesta fall inom datorvärlden. att du har det lätt i början brukar betyda att du får det svårt i slutet.

du lär dig inte av att inte göra misstagen.. eller hur? du kan lära dig att inte göra misstag, men de krävs misstag för att undvika dem, oftast.

Comment

Jag tillhör dem som tycker det är roligt att göra saker och ting till migsjälv oavsett om det blir dyrare. Sen får man ju massor av erfarenhet... det är klart att ibland kostar erfarenheten. Är man bara nykter brukar det gå bra.
              Serius Sam, Doom, Quake, Halo och Command & Conquer är mina favorit-spel.

MvH // Pluttiplutt

Comment

Original inlägg av Pluttiplutt Visa Inlägg
                Jag tillhör dem som tycker det är roligt att göra saker och ting till migsjälv oavsett om det blir dyrare. Sen får man ju massor av erfarenhet... det är klart att ibland kostar erfarenheten. Är man bara nykter brukar det gå bra.
                när man väl har det där i mekaniken, alltså att man kan göra det automatiskt går det också när man är onykter
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Nu är den på väg tillbaka i alla fall Var på rep i ca en vecka Tihi spännande

Comment

långsamma dom var den här gången sist jag skickade in min konsol så var den där i knappt 24h o.O
                    Google is your friend!

Comment

MS går förmodligen på automatik antar jag, fast det tar kanske längre tid om de är onyktra!

Har precis skickat min sons Xbox till MS/Tyskland. De sa att det kunde ta upp emot 3 veckor om det var många som skickat in rrod, annars skulle det ta 1-1 1/2 vecka. Den fick rrod när jag bytte fr 20GB hård-disk till 60GB och samtidigt uppdaterade maskinen. Hur mycket vet man om rrod, jag tyckte det verkade vara uppdateringen som utlöste rrod. Den hade aldrig haft rrod tidigare. MRFdate 2005-10 och i stort sett aldrig updaterad över internet. Ska bli intresant och se vad de tar sig till med den?
                      Serius Sam, Doom, Quake, Halo och Command & Conquer är mina favorit-spel.

MvH // Pluttiplutt

Comment

Den boxen får du då pröjsa för skulle jag gissa på?
                        Google is your friend!

Comment

Precis fått hem xboxen, och det var som sagt rrod på den och driven paja efter en dålig restore... Kom tillbaka med en Lite-on i och fullt fungerande med 1månad live gratis

Jag får nog vara nöjd whoopdidoo

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X