Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

seedgames.org

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
    Dom kan väll kolla IP och sånt?
    Fast jag tror inte att det skulle vara något skumt på den sidan. Vilka härifrån har reggat sig där då? Vad tror ni?

EFFOC, Vad säger du ?
    jag finns reggad där :P och visst kan dom kolla din IP, men dom kan inte bevisa att det var just du som satt vid datorn just då om du inte lägger ut en bild på dig själv
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      jag finns reggad där :P och visst kan dom kolla din IP, men dom kan inte bevisa att det var just du som satt vid datorn just då om du inte lägger ut en bild på dig själv
      Okej, NO Pic
      // Greim

Solus lupus - Ensam varg
      -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        det är inte i usa vi lever... förstår inte hur man tänker om man tror att en antipiratbyrå driver en tracker för att sedan sätta dit folk. i slutändan ligger de dåligt till själva issåfall. om de inte skulle göra det, varför då stoppa trackers där ant. inget fel begås.
        Nja jag poängterade just bara riskerna
        Och sen efter den 1.a Aprill så är ju förslagen sådana att bolagen får sätta böterna själva o om de laddar upp saker via USA så kan de själva gå fria :P

För i USA får man begå en kriminell handling för att sätta dit folk
        Men vi behöver inte spekulera mer i det
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

:O redan nere för "Maintaince" >_<
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X