Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Dom kan väll kolla IP och sånt?
Fast jag tror inte att det skulle vara något skumt på den sidan. Vilka härifrån har reggat sig där då? Vad tror ni?
EFFOC, Vad säger du ?
jag finns reggad där :P och visst kan dom kolla din IP, men dom kan inte bevisa att det var just du som satt vid datorn just då om du inte lägger ut en bild på dig själv
jag finns reggad där :P och visst kan dom kolla din IP, men dom kan inte bevisa att det var just du som satt vid datorn just då om du inte lägger ut en bild på dig själv
Okej, NO Pic
// Greim
Solus lupus - Ensam varg -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
det är inte i usa vi lever... förstår inte hur man tänker om man tror att en antipiratbyrå driver en tracker för att sedan sätta dit folk. i slutändan ligger de dåligt till själva issåfall. om de inte skulle göra det, varför då stoppa trackers där ant. inget fel begås.
Nja jag poängterade just bara riskerna
Och sen efter den 1.a Aprill så är ju förslagen sådana att bolagen får sätta böterna själva o om de laddar upp saker via USA så kan de själva gå fria :P
För i USA får man begå en kriminell handling för att sätta dit folk
Men vi behöver inte spekulera mer i det
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment