Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur länge sparar psxcare orginalen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

fan killen har ju legat i. Han har ju fan postat över 2000 inlägg. Detta kommer ta tid

Comment

Prova: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=34941
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Det var ju till en MS28. Kan någon bena ut vad fasen skillnaden mellan programvaran på en ms28 och en ms25 är? För att göra allt kristallklart...

1. Jag har en MS25.
        2. Jag vet hur man flashar tillbaka till orginal.
        3. Vill veta om vad riskerna är med att spoofa en ms28 fw med min min nyckel till en ms25 och flasha in den och sen skicka den på lagning för RROD.
        4. Är det någon som kan länka till int21´s post där han lagt upp alla org.fw?

//Arasul

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
          Det var ju till en MS28. Kan någon bena ut vad fasen skillnaden mellan programvaran på en ms28 och en ms25 är? För att göra allt kristallklart...

1. Jag har en MS25.
          2. Jag vet hur man flashar tillbaka till orginal.
          3. Vill veta om vad riskerna är med att spoofa en ms28 fw med min min nyckel till en ms25 och flasha in den och sen skicka den på lagning för RROD.
          4. Är det någon som kan länka till int21´s post där han lagt upp alla org.fw?

//Arasul
          En ms28 och ms25 är identiska sånär som på programvaran. Antagligen några nya säkerhetsåtgärder.

En ms28 funkar med ms25-mjukvara och vise versa, M$ kan möjligtvis upptäcka detta så en spoofning är att föredra.

3. Idag så är risken liten med spoofning, finns inga tecken på att det kan få dig bannad.

4. Har du provat att söka?
          EDIT: Lol, du har ju rätt nyligen skrivit i tråden är han postade dom...
          http://zkaerfdom.hostwq.net/_menue/Firmware.php
          Last edited by Xager; 2009-02-09, 21:13.
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

int lade upp en Ms25 med i samma tråd
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jupp såg det sen. Har fixat det nu. Den ligger på en lastbil till tyskland as we speak.

//A

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X