Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

brännings hastigheter och media

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av abc12345 Visa Inlägg
    Denna media SKA brännas i 8x med Pioneer 216. Du får högre kvalité i 8x än vad du får i de lägre hastigheterna och detta gäller alla Pioneer brännare (gamla modeller behöver dock ny firmware). Du kommer hamna på ungefär 95% kvalité, vilket är oslagbart.
    Tackar ABC, då vet jag Det går juh fortare också
    // Greim

Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Original inlägg av abc12345 Visa Inlägg
      Denna media SKA brännas i 8x med Pioneer 216. Du får högre kvalité i 8x än vad du får i de lägre hastigheterna och detta gäller alla Pioneer brännare (gamla modeller behöver dock ny firmware). Du kommer hamna på ungefär 95% kvalité, vilket är oslagbart.
      provade och de gick svin bra klar på en 15min ist för 40min mkt skönt när spel suget kommer

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
        provade och de gick svin bra klar på en 15min ist för 40min mkt skönt när spel suget kommer
        Najs, du har juh nästan samma brännare som mig så då lär juh funka fin fint Du har 216D och jag 116D. Skönt att det blir klart snabbt än att man får vänta 1½timme...

mvh,
        // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
          Najs, du har juh nästan samma brännare som mig så då lär juh funka fin fint Du har 216D och jag 116D. Skönt att det blir klart snabbt än att man får vänta 1½timme...

mvh,
          skillnaden mellan dom är: SATA/IDE(ATA)
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            Jo jag vet
            // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

hehe ok bra för andra att få den infon om dom läser ditt inlägg här
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

hehe ok bra för andra att få den infon om dom läser ditt inlägg här
                Yepp
                // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Bara för att vara petig och dryg men IDE heter faktiskt PATA hehe.
                  Men iof så är IDE av typen ATA men men
                  iPhone 3G:
                  Svart 16GB
                  Telia Max 25
                  PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                  SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                  4GB
                  Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
                    Men det brukar inte alltid stå PATA brukar oftast stå antingen IDE eller ATA
                    Google is your friend!

Comment

Men det brukar inte alltid stå PATA brukar oftast stå antingen IDE eller ATA
                      Titta en fågel, nej ett plan

Parallell ATA eller P-ATA en ANSI-standard för anslutning av lagringsminne till en datorer. ATA bytte namn runt år 2003 till Parallell-ATA för att särskilja den från Seriell ATA.
                      Hade inte S-Ata funnits hade den fortfarande benämts ATA och IDE är kanal/busstypen/överföringsprotokoll.

P-ATA är även känt under äldre namn som IDE (Integrated Drive Electronics). Ultra DMA (UDMA) och ATAPI (AT Attachment Packet Interface) är speciella protokoll som används i samband med ATA bussen.
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                        Titta en fågel, nej ett plan

Parallell ATA eller P-ATA en ANSI-standard för anslutning av lagringsminne till en datorer. ATA bytte namn runt år 2003 till Parallell-ATA för att särskilja den från Seriell ATA.
                        Hade inte S-Ata funnits hade den fortfarande benämts ATA och IDE är kanal/busstypen/överföringsprotokoll.

P-ATA är även känt under äldre namn som IDE (Integrated Drive Electronics). Ultra DMA (UDMA) och ATAPI (AT Attachment Packet Interface) är speciella protokoll som används i samband med ATA bussen.
                        Jag kan också quota från wiki :P
                        iPhone 3G:
                        Svart 16GB
                        Telia Max 25
                        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                        4GB
                        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Jag kan också quota från wiki :P
                          Du ser, då var det inte så illa ihopskrivet, lite skillnader var det dock
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X