Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
brännings hastigheter och media
Collapse
X
-
provade och de gick svin braOriginal inlägg av abc12345 Visa InläggDenna media SKA brännas i 8x med Pioneer 216. Du får högre kvalité i 8x än vad du får i de lägre hastigheterna och detta gäller alla Pioneer brännare (gamla modeller behöver dock ny firmware). Du kommer hamna på ungefär 95% kvalité, vilket är oslagbart.
klar på en 15min ist för 40min
mkt skönt när spel suget kommer
- Citat
- Flag
Comment
-
Najs, du har juh nästan samma brännare som mig så då lär juh funka fin fintOriginal inlägg av swifter Visa Inläggprovade och de gick svin bra
klar på en 15min ist för 40min
mkt skönt när spel suget kommer
Du har 216D och jag 116D. Skönt att det blir klart snabbt än att man får vänta 1½timme...
mvh,// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
- Citat
- Flag
Comment
-
skillnaden mellan dom är: SATA/IDE(ATA)Original inlägg av Greim Visa InläggNajs, du har juh nästan samma brännare som mig så då lär juh funka fin fint
Du har 216D och jag 116D. Skönt att det blir klart snabbt än att man får vänta 1½timme...
mvh,Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe ok
bra för andra att få den infon om dom läser ditt inlägg här
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
YeppOriginal inlägg av Swizzy Visa Inlägghehe ok
bra för andra att få den infon om dom läser ditt inlägg här 
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
- Citat
- Flag
Comment
-
Bara för att vara petig och dryg men IDE heter faktiskt PATA hehe.Original inlägg av Swizzy Visa Inläggskillnaden mellan dom är: SATA/IDE(ATA)
Men iof så är IDE av typen ATA men men
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Men det brukar inte alltid stå PATAOriginal inlägg av Xager Visa InläggBara för att vara petig och dryg men IDE heter faktiskt PATA hehe.
brukar oftast stå antingen IDE eller ATA
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Xager Visa InläggBara för att vara petig och dryg men IDE heter faktiskt PATA hehe.
Titta en fågel, nej ett planOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggMen det brukar inte alltid stå PATA
brukar oftast stå antingen IDE eller ATA 

Parallell ATA eller P-ATA en ANSI-standard för anslutning av lagringsminne till en datorer. ATA bytte namn runt år 2003 till Parallell-ATA för att särskilja den från Seriell ATA.
Hade inte S-Ata funnits hade den fortfarande benämts ATA och IDE är kanal/busstypen/överföringsprotokoll.
P-ATA är även känt under äldre namn som IDE (Integrated Drive Electronics). Ultra DMA (UDMA) och ATAPI (AT Attachment Packet Interface) är speciella protokoll som används i samband med ATA bussen.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kan också quota från wikiOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggTitta en fågel, nej ett plan
Parallell ATA eller P-ATA en ANSI-standard för anslutning av lagringsminne till en datorer. ATA bytte namn runt år 2003 till Parallell-ATA för att särskilja den från Seriell ATA.
Hade inte S-Ata funnits hade den fortfarande benämts ATA och IDE är kanal/busstypen/överföringsprotokoll.
P-ATA är även känt under äldre namn som IDE (Integrated Drive Electronics). Ultra DMA (UDMA) och ATAPI (AT Attachment Packet Interface) är speciella protokoll som används i samband med ATA bussen.
:P
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Du ser, då var det inte så illa ihopskrivet, lite skillnader var det dockOriginal inlägg av Xager Visa InläggJag kan också quota från wiki
:P
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment