F*n va skumt jag har ju kontakt med internet men...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GH Metallica
Collapse
X
-
ja, men i övrigt så passerar den ju allt, även om du får detta meddelandet. det har ju inget med att det är fel på imagefilen eller att den inte går att fixa. posta en log med all text, du får inte med allt i dina screenshots.Original inlägg av gnuttes Visa InläggBörjar bli riktigt trött på det här, har försökt stänga av Norton-starta om datorn-rensa stealthfiles med likt förbannad så blir det samma text
- Citat
- Flag
Comment
-
varför har du målat över informationen som talar om för oss vilket spel det handlar om? det känns lite onödigt...Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Gnuttes, inlägg 29 raderade jag bilden på enligt önskemål från din sida med hjälp av Hansis konto
Enjoy./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Syns ju dock ganska tydligt vilket spel det gäller då strecket inte direkt ligger över texten 100%:igt =)PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
- Citat
- Flag
Comment
-
Kanske inte hela värden, men personuppgifter kan jag tycka är känsligare *ler*Original inlägg av pemani Visa InläggSyns ju dock ganska tydligt vilket spel det gäller då strecket inte direkt ligger över texten 100%:igt =)/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
jag vet, men jag tycker ändå det är lite konstigt att han/hon tar sig tiden att stryka över texten, det kunde ha varit info osm vi behövde...Original inlägg av pemani Visa InläggSyns ju dock ganska tydligt vilket spel det gäller då strecket inte direkt ligger över texten 100%:igt =)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Du menar typ penisstorlek och liknande?Original inlägg av Pendragon Visa InläggKanske inte hela värden, men personuppgifter kan jag tycka är känsligare *ler*
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
- Citat
- Flag
Comment
-
UFC DisputedOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggjag vet, men jag tycker ändå det är lite konstigt att han/hon tar sig tiden att stryka över texten, det kunde ha varit info osm vi behövde...
- Citat
- Flag
Comment
-
Njae.. men "Undisputed"Original inlägg av gnuttes Visa InläggUFC Disputed
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, Personuppgifter = Personnummer/Fullt namn + adress etc.Original inlägg av pemani Visa InläggDu menar typ penisstorlek och liknande?
sådant som kan användas för att böt fälla dig för nedladdning av piratkopierat material, vilket detta är
(spelet är inte en kopia av orginal skiva som han/hon själv äger)
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment