Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360, grått felmeddelande?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

du kan enkelt byta ut spelaren, du måste då läsa ur den mjukvaran du har i den nuvarande spelaren och flytta över nyckeln till den "nya" och även spoofa om det inte är av samma märke och modell som du redan har i den nu
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      du kan enkelt byta ut spelaren, du måste då läsa ur den mjukvaran du har i den nuvarande spelaren och flytta över nyckeln till den "nya" och även spoofa om det inte är av samma märke och modell som du redan har i den nu
      Okej, men då skickar jag hellre den till företaget jag köpte det ifrån än att hålla på att kolla själv, om jag nu skickar iväg den.
      // Greim

Solus lupus - Ensam varg
      -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
        Då är det med största sannolikhet cacheminnet som är fullt. Rensa så ska du se det funkar.
        Okej. Jag testar nu och återkommer strax!
        Om det nu är det, hur ofta behöver man rensa cacheminnet? och hur fylls det på så att säga?
        Fan man har noll koll på sånt där hehe
        // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
          Okej. Jag testar nu och återkommer strax!
          Om det nu är det, hur ofta behöver man rensa cacheminnet? och hur fylls det på så att säga?
          Fan man har noll koll på sånt där hehe
          det beror helt på hur mycket du spelar, och hur många nya spel du spelar etc. det fylls på varje gång du kör ett nytt spel... bland annat... om detta inte hjälper kan du testa skivan hos någon polare, fungerar det hos dom vet du att det med största sannolikhet är något med din drive, och då tänker iaf jag främst på att lasern inte mår så bra... det kan vara något annat också, självklart... men jag skulle tippa på att det är där problemet ligger i så fall...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
            Har provat 10 spel och kommer bara på 1.
            Kan man inte rengöra linsen på något sätt än att behöva skicka tillbaka xboxet till tillverkarna?
            kan vara skivan, eftersom det bara är en som strular.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              kan vara skivan, eftersom det bara är en som strular.
              Har bränt om spelet 2 gånger och fick samma fel på båda skivorna men dom återstående 8 andra spel funkar kanon
              Det är därför jag tycker det är så konstigt att varför just när man ska köra
              NHL 09 som det där gråa kommer upp. Eftersom det verkar funka när man blåser i lite-on läsaren så funkar spelet. Ska rensa cacheminnet nu
              Last edited by Greim; 2009-05-30, 00:55.
              // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Har nu rensat cacheminnet. Återkommer om problemet uppstår igen! Tack än en gång alla för hjälpen!!
                Last edited by Greim; 2009-05-30, 00:58.
                // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Hade samma problem.

Efter nästan 2 års spelande med samma hdd så började NHL 09 fukka upp. När jag körde carrermode så kom felmeddelandet. Men om jag körde vanlig snabbmatch så gick det fint.

Rensade cachen och sen har det funkat klockrent.

//A

Comment

2 år med olika spel utan att rensa cache minnet eller? för jag är tämligen säker på att NHL 09 inte fanns för 2 år sedan
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
                      Efter nästan 2 års spelande med samma hdd så började NHL 09 fukka upp. När jag körde carrermode så kom felmeddelandet. Men om jag körde vanlig snabbmatch så gick det fint.

Rensade cachen och sen har det funkat klockrent.

//A
                      Okej, men det konstiga är att jag bara haft min 360 sen feb 09. och nhl började fucka sig så där,tycker inte ni det är märkligt? Men nu har jag kört ganska mkt sen igår så nu funkar det klockrent. Än så länge iaf ...
                      // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        2 år med olika spel utan att rensa cache minnet eller? för jag är tämligen säker på att NHL 09 inte fanns för 2 år sedan
                        Japp, köpte premiumversionen när nme-chippet kom. Sen dess har jag bara flyttat hdd mellan boxar. Och NEJ, Givetvis har jag inte spelat NHL09 i två år.

Comment

NHL 09 är ett jävla skitspel till att börja med, sen var det första spelet folk hade problem med Cahsning på

Bara rensa, vänta, rensa o rensa igen elelr sluta spela spel som spelas IRL på vintrar
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X