Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ingen tystare lösning tillgänglig?
Collapse
X
-
men den där maskinen är inte livesäker för fem öre, den har liksom en egen Dashboard vad jag kan se i bakgrunden?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Aja åter till problemet med att spela så ungen inte vaknar
Lösningar:
1. Ställ boxen i ett annat rum o dra en Komponent eller HDMI kabel till din tv.
Denna lösning fungerar finfint och du kan behöva borra lite i väggar etc om du vill korta kabellängden.
2. Köp lite tysta fläktar och bygg om din multimediabänk så den drar in kalluft undertill o blåser ut varmluften ovantill, så gjorde jag med min Magikerhylla innan när jag hade en, nu har jag nya tv-bänkar som matchar min nya 55" jag fick av sambon
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
haha, Det där är bara ett skin till XBMC jag har det på minOriginal inlägg av 4everapple1 Visa InläggInte 300gb men jah....

Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
den bilden är rätt gammal, det framgick aldrig om den var äkta eller inte och källan hittades inte. folk anser att om det skulle vara en 360 så är det inte är en retail box utan en developement box, då kan det stämma. jag är fortfarande nyfiken hur killen med 300gb lyckades... upp till bevis, MÅNGA vill veta.Original inlägg av 4everapple1 Visa InläggInte 300gb men jah....

- Citat
- Flag
Comment
-
Jag ska fråga honom idag och se vad jag får för svar hur man gör detOriginal inlägg av int21 Visa Inläggden bilden är rätt gammal, det framgick aldrig om den var äkta eller inte och källan hittades inte. folk anser att om det skulle vara en 360 så är det inte är en retail box utan en developement box, då kan det stämma. jag är fortfarande nyfiken hur killen med 300gb lyckades... upp till bevis, MÅNGA vill veta.
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Eller photoshop...Original inlägg av Heenok Visa InläggSvaret är antagligen att han har en xbox1 i ett 360 skal, med 360 skin.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment

Comment