Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tveksamt köp av Pioneer DVR 116D

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

kör då på det annars är pro versionen av windows XP bättre än home (enligt mig) den är dessutom jätte lätt att få tag på, och lätt att få att se ut att vara "äkta" men kör i så fall på Corprate versionen, inte dom andra, då slipper du nämligen aktivera =)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

drar ner en corporate sp2 på svenska nu. men är det så att det kan saknas några drivrutiner efter formatering som kan leda till att något inte funkar som det ska?

Comment

Nej, det kommer fungera även om drivrutinerna inte finns med, bara det att viss hårdvara t.ex ljudkortet kanske inte fungerar, och bild/grafikkortet kanske inte har rätt upplösningar/färg inställningar men datorn ska inte hänga sig eller något liknande om inte drivrutinerna finns med när du installerar om med denna skivan, i värsta fall tar du bort alla kort du inte behöver för att datorn ska fungera, t.ex ljudkort, modem etc.
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

okidoki, får se hur det går

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X