Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Elite Jasper?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Elite Jasper?

Om man köper en Elite idag, får man Jasper då?

Bara om man köper en som är väl uppmärkt i vår Webshop
    Vad du får tag på ute i andra butiker har vi ingen aning om.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Har du en Elite med Jasper (som inte är den röda RE5-modellen) så köper jag den direkt.

Comment

Kika i vår Webshop, vi har tre på lager just nu men de är inte upplagda i Webshoppen då Stan inte "hunnit" trolla upp dessa
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Nu ligger Jasper Elite uppe
          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1031&xSec=90
          / Pendragon

Comment

Tackar, då var en sådan beställd. Skicka fort som fan

Comment

Fick hem den idag och blir förbannad då jag ser att det är en Falcon. Det här går fan inte.

14.2A / 175W PS / nätbrunn ingen Jasper

Jag kommer att ringa er.

http://www.anandtech.com/gadgets/sho...spx?i=3472&p=3
              Last edited by Drem; 2009-07-14, 19:41.

Comment

Eftersom det är stängt för dagen så har jag skickat ett mail. Jag förväntar mig ett snabbt och schyst svar.

Comment

Som det står på sidan du länkade till så kan man få Falcon nätaggrigat till sin Jasper o vi identifierar Jasprar när vi öppnar konsollerna genom att kika på Sydbryggan som är Svart istället för att ha ett silverklistermärke på sig.
                  Förutom det så kollar vi även Wattantalet på enheten, inte nätaggen.

Kanske att våra extraarbetare som moddar konsollerna har varit lite trötta o antagit att alla våra Elite vi beställt efter tre gått igenom som Jasprar antagit att alla andra är det med. eller bara märkt kartongerna fel. Det kan jag inte svara på

De olika sätt man kan identifiera en Jasper på är.
                  1. Kika på Sydbryggan, är den svart på en HDMI konsolle med Aluminiumflänsar på CPU ist för Plåt är det en Jasper. ( Detta är det säkraste sättet. )
                  2. Kika på Wattantalet o ampere på klisterlappen till vänster om serienummerlappen. *Detta sätt är inte 100% då vissa Jasprar skickas med Falconnätdelar. ( Falcon har jag för mig att det står 12V 14.5 Ampere på o Jasprar bör det stå 12V 12A någontting på... )
                  3. Kika på strömkontakten som går in på Moderkortet på din konsoll, detta är inte heller ett 100% igt sätt då Ms ibland löder på gamla kontaktdelar för att äldre nätdelar skall passa.

Vi skickar ut en fraktsedel till dig så vi får hem konsollen igen och enligt samtal så har jag bett dig att skriva upp ditt kontonummer samt bank på baksidan av kvittot och en rad om att du gärna vill att vi skickar en jasper när vi får in dom igen
                  Vi håller då utkik *Lite bättre* på moderkorten o kontaktar dig när vi får in en för o se om du fortf vill ha en skickad till dig

Ledsen för det inträffade, antar att mänskligafaktorn o trasig Ac hos oss kommentarer är överflödiga Vi brukar göra rätt men ibland händer det att vi är mänskliga med.
                  Last edited by Pendragon; 2009-07-15, 13:17.
                  / Pendragon

Comment

Tack, det låter som en schyst lösning. Jag vill absolut ha en Elite Jasper och jag får väl vänta lite på att en sådan dyker upp hos er.

Comment

Ingen fara
                      Du har fått ett e-brev mecd lite fraktsedlar som du kan trycka ut på ett papper o klistra på kartongen så får vi tillbaka den.
                      Glöm inte skriva upp ditt bankkontonr + banks namn så trollar vi tillbaka lite dineros åt dig.
                      /Kent
                      / Pendragon

Comment

Jag skriver kontonummer på en lapp och lägger i kartongen eller skall jag maila de uppgifterna?

Comment

Original inlägg av Drem Visa Inlägg
                          Jag skriver kontonummer på en lapp och lägger i kartongen eller skall jag maila de uppgifterna?
                          Kör ned dem på en lapp i kartongen för sökerhets skull så får vår returansvarige ta hand om det när den dyker in hos oss
                          / Pendragon

Comment

Hur ser utsikterna ut för er att få hem flera Elite Jaspers? Jag letar som en tok runt om i mina trakter (Göteborg) men inget napp än så länge tyvärr

Comment

det är inte omöjligt, men det kanske tar någon vecka eller 2 innan det dyker upp flera, kan även hända att nästa leverans innehåller jasper

sen beror det juh lite på när lagret med elite konsoller börjar ta slut så hansi köper in fler, finns ingen mening med att köpa upp sig när det finns boxar på lager (nu vet inte jag hur det ser ut på den fronten...) men som pendragon skriver så får du information när leverans kommit med jasper
                              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X