Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD+R DoubleLayer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Man kör väl på det man själv tycker är bäst
    Så många maskiner jag moddat o testat "Testskivor" i så vet jag iaf att majoriteten av alla maskiner föredrar Verbatim, sen har vi de där övriga 3% som hellre kör skitmärken än kvalitet då de har svårt att fokusera på bra skivor

För att inte tala om Vissa Hitatchi läsare som är kinkiga o vissa tar Fullface Printable Verbatim bättre än Silver Surface
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Vad köper ni verbatim skivor för?
      tycker inte att claes olson var så billiga med traxdata skivor.

Comment

verbatim kan kosta allt från 10:- till 50:- skivan beror på vart man letar ngnstans
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Traxdata funkade någolunda på min hitachi v78 och min förra v46.
          Men på min polares samsung ms28 funkade dom nästan inte alls! han kanske hade fått en dålig läsare eftersom samsung igentligen ska va bättre än hitachi. =/
          Men nu kör ja endast på verbatim eftersom de är dom ända ja vet funkar till 100%
          *PS3 slim 120- CFW 3,55
          *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
          *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
          *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
          *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
          *Xbox 360 slim original so far
          *Pstwo original x)
          *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

Hitatchis kan vara lite nyckfulla.
            Vissa "nu tar vi praktexemplet 79or läser Silver Surface o andra inte, andra läser Printable ansdra inte.
            O av någon anledning läser de inte Silver läser de vitt o tvårtom
            Hade en dag två kunder med samma problem men när kunderna bytte skivor fungerade det finemang.

Verkar som lasrarna går lite varmt i dem o sliter på lasen så att säga.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Hitatchis kan vara lite nyckfulla.
              Vissa "nu tar vi praktexemplet 79or läser Silver Surface o andra inte, andra läser Printable ansdra inte.
              O av någon anledning läser de inte Silver läser de vitt o tvårtom
              Hade en dag två kunder med samma problem men när kunderna bytte skivor fungerade det finemang.

Verkar som lasrarna går lite varmt i dem o sliter på lasen så att säga.
              haha jasså e de så också^^
              den v78 som ja har nu läser alla verbatim lika bra=) printabel, SS 2,4x och SS 8x.
              *PS3 slim 120- CFW 3,55
              *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
              *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
              *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
              *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
              *Xbox 360 slim original so far
              *Pstwo original x)
              *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
                haha jasså e de så också^^
                den v78 som ja har nu läser alla verbatim lika bra=) printabel, SS 2,4x och SS 8x.
                Jag förklarar det alltid med mitt dumma exempel ( Två killar med samma mamma går på krogen o tittar på tjejer, ena gillar rödhåriga o andra brunetter Trots samma genpol kan de gilla olika kurvor )
                Jämfört med Två lasrar på ett transportband där ena lasern kan vara lite annorlunda lkalibrerad ( inbyggda synfel )
                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X