Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

wave 4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Testade att bränna active.iso för att få igång cars spelet, fick också upp ""To play this disc, put it in an Xbox 360 console" bytte då skiva till spelet och de fungerade.

Comment

Original inlägg av R3beL Visa Inlägg
      Testade att bränna active.iso för att få igång cars spelet, fick också upp ""To play this disc, put it in an Xbox 360 console" bytte då skiva till spelet och de fungerade.
      Tack för tipset men tyvärr fungerade det inte för mig.

Comment

Precis. När man stoppar i Active.iso-skivan. Är det den bilden som ska visas då? Alltså "To play this disc-bilden"?

Comment

Original inlägg av eternalist Visa Inlägg
          Precis. När man stoppar i Active.iso-skivan. Är det den bilden som ska visas då? Alltså "To play this disc-bilden"?
          Ja. och ut med tray in med spel-platta joy. yess whoppidoo

Comment

Original inlägg av Samhain Visa Inlägg
            Tack för tipset men tyvärr fungerade det inte för mig.
            är du säker på att du har iXtreme då?
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              är du säker på att du har iXtreme då?
              Jadå. Uppgraderades till 1.6 efter service för några månader sen.

Comment

Rätta mig om jag har fel: Alltså krävs Hitachi med antingen 1.51 eller 1.6 för att säkert kunna spela Wave 4 spel i nuläget!

Om jag har rätt, var köper jag en Hitachispelare till min burk? Kanske PsxCare har ett gäng på lager.

Comment

Hitachi med iXtreme 1.51 eller en annan spelare med iXtreme 1.6 är dom ända som kan boota wave 4 spel, ingen av dessa är bevisat säkra ännu, så avvakta lite tills 1.61 finns ute så har du en säker metod (förhoppningsvis)
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Usch! Tydligen är "GTA: episodes from liberty city" ett Wave 4 spel. Jag som som längtade efter att spela det..

Comment

• Jag har en samsung med iextreme1.5 i min maskin oc jag funderar på att köpa Forza motorsport 3,kommer det spel inte funka för mig då?

Comment

• Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
                        Usch! Tydligen är "GTA: episodes from liberty city" ett Wave 4 spel. Jag som som längtade efter att spela det..

Vad spelar det för roll om det är Wave 4 ? Går det inte med Abgx360 ?

Vad kan man göra då om spelet är wave 4.

Comment

• går de att patcha ett wave 4 spel till wave 3 eller 2?
                          isf måste man fortfarande installera uppdateringen som ligger på skivan?
                          för ja vill kunna spela wave 4 spelen men vill inte släppa min 7371 kernel, då ja gärna vill få igång homebrew på boxen i framtiden. =(
                          vet att de är risk för bann om man patchar spelen men de gör inget, är typ aldrig inne på live+garantin är slut
                          finns de nått annat sätt att få bort uppdateringen från skivan å fortfarande kunna köra spelet?
                          mvh Mathias
                          *PS3 slim 120- CFW 3,55
                          *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
                          *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
                          *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
                          *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
                          *Xbox 360 slim original so far
                          *Pstwo original x)
                          *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

• Original inlägg av Dragon Visa Inlägg
                            Jag har en samsung med iextreme1.5 i min maskin oc jag funderar på att köpa Forza motorsport 3,kommer det spel inte funka för mig då?
                            det kommer tyvär inte fungera nej, du måste ha iXtreme 1.6 eller senare för att kunna spela Wave 4 spel...
                            Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                              Vad spelar det för roll om det är Wave 4 ? Går det inte med Abgx360 ?

Vad kan man göra då om spelet är wave 4.
                              det spelar roll för att det inte startar på vilken firmware som helst, och det är inte säkert att det är livesäkert att köra på dom firmwares som finns just nu...
                              Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
                                går de att patcha ett wave 4 spel till wave 3 eller 2?
                                isf måste man fortfarande installera uppdateringen som ligger på skivan?
                                för ja vill kunna spela wave 4 spelen men vill inte släppa min 7371 kernel, då ja gärna vill få igång homebrew på boxen i framtiden. =(
                                vet att de är risk för bann om man patchar spelen men de gör inget, är typ aldrig inne på live+garantin är slut
                                finns de nått annat sätt att få bort uppdateringen från skivan å fortfarande kunna köra spelet?
                                mvh Mathias
                                tyvär måste du ha den senaste uppdateringen för att det ska fungera, antar jag... har du kört Wave 3 spel på den boxen?? i så fall borde du kunna göra likadant som med Wave 3 spelen fast med Wave 4...

annars kan du köpa dig en lite billig Xbox 360 att köra spel på
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X