Testade att bränna active.iso för att få igång cars spelet, fick också upp ""To play this disc, put it in an Xbox 360 console" bytte då skiva till spelet och de fungerade.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
wave 4
Collapse
X
-
Tack för tipset men tyvärr fungerade det inte för mig.Original inlägg av R3beL Visa InläggTestade att bränna active.iso för att få igång cars spelet, fick också upp ""To play this disc, put it in an Xbox 360 console" bytte då skiva till spelet och de fungerade.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja. och ut med tray in med spel-platta joy. yess whoppidooOriginal inlägg av eternalist Visa InläggPrecis. När man stoppar i Active.iso-skivan. Är det den bilden som ska visas då? Alltså "To play this disc-bilden"?
- Citat
- Flag
Comment
-
är du säker på att du har iXtreme då?Original inlägg av Samhain Visa InläggTack för tipset men tyvärr fungerade det inte för mig.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Jadå. Uppgraderades till 1.6 efter service för några månader sen.Original inlägg av Swizzy Visa Inläggär du säker på att du har iXtreme då?
- Citat
- Flag
Comment
-
Hitachi med iXtreme 1.51 eller en annan spelare med iXtreme 1.6 är dom ända som kan boota wave 4 spel, ingen av dessa är bevisat säkra ännu, så avvakta lite tills 1.61 finns ute så har du en säker metod (förhoppningsvis)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Ratchet Visa InläggUsch! Tydligen är "GTA: episodes from liberty city" ett Wave 4 spel. Jag som som längtade efter att spela det..
Vad spelar det för roll om det är Wave 4 ? Går det inte med Abgx360 ?
Vad kan man göra då om spelet är wave 4.
- Citat
- Flag
Comment
-
går de att patcha ett wave 4 spel till wave 3 eller 2?
isf måste man fortfarande installera uppdateringen som ligger på skivan?
för ja vill kunna spela wave 4 spelen men vill inte släppa min 7371 kernel, då ja gärna vill få igång homebrew på boxen i framtiden. =(
vet att de är risk för bann om man patchar spelen men de gör inget, är typ aldrig inne på live+garantin är slut
finns de nått annat sätt att få bort uppdateringen från skivan å fortfarande kunna köra spelet?
mvh Mathias*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
*GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
*Gamecube-Duo Q-Top case crystal
*Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd
R.I.P. 
*Xbox 360 slim original so far
*Pstwo original x)
*Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod
Har satt i allt själv
- Citat
- Flag
Comment
-
det kommer tyvär inte fungera nej, du måste ha iXtreme 1.6 eller senare för att kunna spela Wave 4 spel...Original inlägg av Dragon Visa InläggJag har en samsung med iextreme1.5 i min maskin oc jag funderar på att köpa Forza motorsport 3,kommer det spel inte funka för mig då?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
det spelar roll för att det inte startar på vilken firmware som helst, och det är inte säkert att det är livesäkert att köra på dom firmwares som finns just nu...Original inlägg av Benzema Visa InläggVad spelar det för roll om det är Wave 4 ? Går det inte med Abgx360 ?
Vad kan man göra då om spelet är wave 4.Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
tyvär måste du ha den senaste uppdateringen för att det ska fungera, antar jag... har du kört Wave 3 spel på den boxen?? i så fall borde du kunna göra likadant som med Wave 3 spelen fast med Wave 4...Original inlägg av matte.90 Visa Inlägggår de att patcha ett wave 4 spel till wave 3 eller 2?
isf måste man fortfarande installera uppdateringen som ligger på skivan?
för ja vill kunna spela wave 4 spelen men vill inte släppa min 7371 kernel, då ja gärna vill få igång homebrew på boxen i framtiden. =(
vet att de är risk för bann om man patchar spelen men de gör inget, är typ aldrig inne på live+garantin är slut
finns de nått annat sätt att få bort uppdateringen från skivan å fortfarande kunna köra spelet?
mvh Mathias
annars kan du köpa dig en lite billig Xbox 360 att köra spel på
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment