Original inlägg av Benzema
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
wave 4
Collapse
X
-
Original inlägg av Benzema Visa InläggOj , jag såg nu att Ixtreme 1.61 kommer ut snart.
Ja c4eva är han som trollar åt alla människor, och Nej det har inte kommit ut ett defenetivt släppdatum på mjukvaran ( ännu ).
Sist det lovades efter en vecka tog det någon månad extra pg.av att någons utrustning brakade ihop, men med hjälp av lite donationer så kom de på bana igen
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Intressant , men tror du den kommer ut innan dec ?Original inlägg av Pendragon Visa InläggJa c4eva är han som trollar åt alla människor, och Nej det har inte kommit ut ett defenetivt släppdatum på mjukvaran ( ännu ).
Sist det lovades efter en vecka tog det någon månad extra pg.av att någons utrustning brakade ihop, men med hjälp av lite donationer så kom de på bana igen
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inläggmycket möjligt, men för min del så känns det säkrare om ALLT är grönt
Ok , men du . Vilken version av Ixtreme har du ?
- Citat
- Flag
Comment
-
det borde komma någon gång under november förhoppningsvis... dom brukar inte vara så himmla långsama när det gäller att släppa nya FW'sOriginal inlägg av Benzema Visa InläggIntressant , men tror du den kommer ut innan dec ?

jag har den senaste: iXtreme 1.6Original inlägg av Benzema Visa InläggOk , men du . Vilken version av Ixtreme har du ?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Så om jag flashar min xbox360 den här veckan hos Psxcare ( 1.6 ) , tror du jag får gratis uppdatering när den nya kommer ut ?Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdet borde komma någon gång under november förhoppningsvis... dom brukar inte vara så himmla långsama när det gäller att släppa nya FW's
jag har den senaste: iXtreme 1.6
Aha Okej
- Citat
- Flag
Comment
-
det beror på vad hansi säger, det kan ta allt från några dagar till någon månad innan nya FW'n kommer, om du vill ha gratis update så kan du vänta tills 1-2 veckor innan release datum (när c4eva/Team HyperX spikar ett datum)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdet beror på vad hansi säger, det kan ta allt från några dagar till någon månad innan nya FW'n kommer, om du vill ha gratis update så kan du vänta tills 1-2 veckor innan release datum (när c4eva/Team HyperX spikar ett datum)
Intressant
Vet du var man kan se när han spikar ett datum eller , det är jobbigt annars.
- Citat
- Flag
Comment
-
Prova hans IRC kanal, tjatar man där blir man bannad direkt!Original inlägg av Benzema Visa InläggIntressant
så fråga oss inte hela tiden, vi skriver ut det i nyhetsinfon på vår sida när vi kan flasha med den!
Vi lovar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
kanalen #FW på Efnet servrarnaOriginal inlägg av Benzema Visa InläggIntressant
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi börjar lägga in ixtreme 1.61 åt kunder med benq och samsung under dagen, tyvärr har väl de flesta liteon och får fortsätta vänta.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Känner ni er osäkra på vad ni har för DVD så kika denna tråd: http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=35327/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment