Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

wave 4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    När kommer den ut ? Ixtreme 1.61 ?
    Ingen som vet ... förutom c4e

Comment

• Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
      Ingen som vet ... förutom c4e
      Vem är c4e ? Är det tillverkaren av Ixtreme ?
      Last edited by Benzema; 2009-10-29, 16:07.

Comment

• Oj , jag såg nu att Ixtreme 1.61 kommer ut snart.
        Last edited by Benzema; 2009-10-29, 16:14.

Comment

Oj , jag såg nu att Ixtreme 1.61 kommer ut snart.

Ja c4eva är han som trollar åt alla människor, och Nej det har inte kommit ut ett defenetivt släppdatum på mjukvaran ( ännu ).
          Sist det lovades efter en vecka tog det någon månad extra pg.av att någons utrustning brakade ihop, men med hjälp av lite donationer så kom de på bana igen
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Ja c4eva är han som trollar åt alla människor, och Nej det har inte kommit ut ett defenetivt släppdatum på mjukvaran ( ännu ).
            Sist det lovades efter en vecka tog det någon månad extra pg.av att någons utrustning brakade ihop, men med hjälp av lite donationer så kom de på bana igen
            Intressant , men tror du den kommer ut innan dec ?

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              mycket möjligt, men för min del så känns det säkrare om ALLT är grönt

Ok , men du . Vilken version av Ixtreme har du ?

Comment

Intressant , men tror du den kommer ut innan dec ?
                det borde komma någon gång under november förhoppningsvis... dom brukar inte vara så himmla långsama när det gäller att släppa nya FW's

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                Ok , men du . Vilken version av Ixtreme har du ?
                jag har den senaste: iXtreme 1.6
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

det borde komma någon gång under november förhoppningsvis... dom brukar inte vara så himmla långsama när det gäller att släppa nya FW's
                  Så om jag flashar min xbox360 den här veckan hos Psxcare ( 1.6 ) , tror du jag får gratis uppdatering när den nya kommer ut ?

jag har den senaste: iXtreme 1.6

Aha Okej

Comment

• det beror på vad hansi säger, det kan ta allt från några dagar till någon månad innan nya FW'n kommer, om du vill ha gratis update så kan du vänta tills 1-2 veckor innan release datum (när c4eva/Team HyperX spikar ett datum)
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

det beror på vad hansi säger, det kan ta allt från några dagar till någon månad innan nya FW'n kommer, om du vill ha gratis update så kan du vänta tills 1-2 veckor innan release datum (när c4eva/Team HyperX spikar ett datum)

Intressant

Vet du var man kan se när han spikar ett datum eller , det är jobbigt annars.

Comment

Intressant

Prova hans IRC kanal, tjatar man där blir man bannad direkt!
                        så fråga oss inte hela tiden, vi skriver ut det i nyhetsinfon på vår sida när vi kan flasha med den!
                        Vi lovar
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Intressant

kanalen #FW på Efnet servrarna
                          Google is your friend!

Comment

• Vi börjar lägga in ixtreme 1.61 åt kunder med benq och samsung under dagen, tyvärr har väl de flesta liteon och får fortsätta vänta.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Känner ni er osäkra på vad ni har för DVD så kika denna tråd: http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=35327
                              / Pendragon

Comment

• Vad är det som är nytt med 1.61

Bara wave 4 support eller har dom tagit bort checken helt och hållet?

Kör bara "bra" releaser så skulle vilja få in en FW som man inte behöver byta var 3-6e månad som de vart sista tiden. Eller behöva andvända activationdiscen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X