Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Call of duty modern w 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Konstigt, jag körde ABGX nyss med uppdatering o den checkade den inte
    Tekken 6 får fel på videopartitionen med, har jag missat en ny ABGX360 version för 4w eller
    pre:ats betyder inte att den veriferats. nej, abgx360 har inte stöd för wave 4 än, du får kolla videocrc och pfi värdena manuellt, vilket får fort.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      pre:ats betyder inte att den veriferats. nej, abgx360 har inte stöd för wave 4 än, du får kolla videocrc och pfi värdena manuellt, vilket får fort.
      Battashitt
      Hoppas inte Tekken 6 Bannar en box jag provade den på då *skratt*
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tänkte bara säga att min "polare" sitter o lirar MW2 online just nu, själv tycker jag att han är en idiot som offrar sig så :S

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
          Tänkte bara säga att min "polare" sitter o lirar MW2 online just nu, själv tycker jag att han är en idiot som offrar sig så :S
          Du får gärna återkomma och berätta exakt när han blir bannad i framtiden.

Comment

Vad betyder att den har pre:ats?

Enligt en del så är detta retailversionen och kommer inte behöva autofixas när det väl är verifierat. Är det bara en gissning eller kan de veta det på något sätt?

Funderar nämligen att spela igenom det offline och inte koppla upp mig tills spelet kommer. Visst var det så att man sällan blir bannad om man gör så?

Comment

så Cod 6 är wave 4?

Hur kollar man videocrc och pfi värden manuellt?

har fw 1.51 på hitachi, efter att det verifierats korrekt, då är det lugnt att lira, eller?

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                har fw 1.51 på hitachi, efter att det verifierats korrekt, då är det lugnt att lira, eller?
                1.51 på Hitatchi kör alla i dag släppta Waves från 1-4 ja

och för er som kör iXtreme 1.6 o behöver en Activate.iso följ denna guide:
                http://www.forum.psxcare.com/support...&postcount=215
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av eternalist Visa Inlägg

Enligt en del så är detta retailversionen och kommer inte behöva autofixas när det väl är verifierat. Är det bara en gissning eller kan de veta det på något sätt?

Funderar nämligen att spela igenom det offline och inte koppla upp mig tills spelet kommer. Visst var det så att man sällan blir bannad om man gör så?
                  Releasen jag menar är Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    1.51 på Hitatchi kör alla i dag släppta Waves från 1-4 ja

och för er som kör iXtreme 1.6 o behöver en Activate.iso följ denna guide:
                    http://www.forum.psxcare.com/support...&postcount=215
                    så när abgx kommer med wave 4 stöd är det bara tuta och köra med hitachi 1.51

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                      så när abgx kommer med wave 4 stöd är det bara tuta och köra med hitachi 1.51
                      du kan tuta och köra redan nu, bara det att du får kolla video och PFI manuellt
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Om man har Firmware ix1.61 på sin MS28 funkar "Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD" då???

Comment

det ska fungera om PFI och Video värdena stämmer mot Wave 4
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Ekol Visa Inlägg
                            Om man har Firmware ix1.61 på sin MS28 funkar "Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD" då???
                            Ja den kommer då att fungera. Dock är spelet som sagt ej verifierat än i abgx360 då det inte är släppt än.

Men enligt infon för releasen så är det den riktiga retailversionen. Vilket inte alls är omöjligt då jag vet att de svenska spelkedjorna fick sina leveranser av spelet idag.

Någon som vet mer om releasen och om det verkligen är rippat ifrån retailen?

Comment

Wave 4 videopartition = 1914211B CRC
                              (om man nu vill kontrollera manuellt)

Comment

Original inlägg av eternalist Visa Inlägg

att en scenegrupp släpper något. ingen vet om det är retail, det märks när det verifierats, men statestiken säger att det är retail.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X