Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Call of duty modern w 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    att en scenegrupp släpper något. ingen vet om det är retail, det märks när det verifierats, men statestiken säger att det är retail.
    Ok. Ja för den gruppen har väl bara släppt retail hittills? Såg att de släppt Guitar Hero Van Halen bl a som inte kommer förrän i december. Men enligt dem så är det en retail till speciella kunder. Så de verkar ju ha kontakter.

Så sugen på att börja spela det MW2. En polare fick retailversionen igår. Han jobbar inom en viss spelkedja. Jaja, får väl

Comment

Original inlägg av eternalist Visa Inlägg
      Ok. Ja för den gruppen har väl bara släppt retail hittills? Såg att de släppt Guitar Hero Van Halen bl a som inte kommer förrän i december. Men enligt dem så är det en retail till speciella kunder. Så de verkar ju ha kontakter.

Så sugen på att börja spela det MW2. En polare fick retailversionen igår. Han jobbar inom en viss spelkedja. Jaja, får väl
      GH Van halen finns retail till folk som köper GH5 från Activision
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        GH Van halen finns retail till folk som köper GH5 från Activision
        Jaha! Haha. Ok då behöver man inga kontakter direkt. Se så fel det kan bli när jag bara slänger ur mig saker utan att kolla upp det först.

Jag vill spela Modern Warfare 2. Det är egentligen allt jag vill säga

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
          Wave 4 videopartition = 1914211B CRC
          (om man nu vill kontrollera manuellt)
          gäller denna videopartition för alla wave 4?

hur hittar man sådan här info?

Comment

Om du kontrollerar en verifierad wave4 image med abgx360 t.ex
            då får du upp:
            Kod:
            Video partition found
                 Video CRC = 1914211B (V0 = 29D07E66, V1 = EAE76B94)
            Testar du en annan release som du tror skall vara Wave 4 så skall den ha samma CRC som den verifierade

Personligen bryr jag mig inte om att tanka ett spel som inte finns med på den verifierade listan..

tankar man tidigt är det bara viktigt att man fått en korrekt game.iso .. resten fixar ju abgx360 när spelet väl blivit verifierat

Comment

här är de tidigare oxo:
              De olika Video partitionernas CRC värde:
              Wave 4 = 1914211B
              Wave 3 = 0E58FB9D
              Wave 2 = 91410773
              Wave 1 = 66D0CB54

Comment

resten fixar ju abgx360 när spelet väl blivit verifierat
                om XeX värdet stämmer överens och det är samma region som den verifierade versionen...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Lajton

Jag tycker lite synd om dom som har lajton och inte kan spela detta i dagsläget.

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
                    Jag tycker lite synd om dom som har lajton och inte kan spela detta i dagsläget.
                    folk med liteon kan spela det via activate.iso, så de behöver inte grina. själv har jag fullt med spel att spela fram tills det släpps, för det andra tänker jag inte stoppa detta spelet i boxen tills efter release och det verifierats, lite självkontroll får man ha.

nu är det snart jul och man inväntar den stora bansläggan från ms. de brukar vilja sälja lite extra konsoler till jul.

Comment

och hur fan fixar man active.iso?

Comment

Original inlägg av leenzo Visa Inlägg
                        och hur fan fixar man active.iso?
                        man googlar efter den.

Comment

activate.iso finns på min hemsida, titta under Xbox 360 downloads
                          Google is your friend!

Comment

resten fixar ju abgx360 när spelet väl blivit verifierat
                            Original inlägg av swizzy Visa Inlägg
                            om xex värdet stämmer överens och det är samma region som den verifierade versionen...
                            Driver du med mig??
                            Om spelet är verifierat!, så är det?
                            Var tror du den plockar xex crc och regions informationen ifrån? jo game datat..

Comment

alrighty, jag ska hålla käften från och med nu, ingen idé för mig attt försöka hjälpa folk med saker jag inte vet något om
                              Google is your friend!

Comment

JAg flashade om min idag till 1.61 kom hem o brände MW2 men får unreadable disc. ska man göra något speciellt?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X