Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
inget nytt ?
Collapse
X
-
1000 ? och vad är doneringssnittet isåfall ?Original inlägg av dragonslayer Visa InläggHur mycket har du donerat? multiplicera det med 1000 (inte så värst mycket skulle jag tro)

- Citat
- Flag
Comment
-
vad förstår du inte? 0:- är antagligen svaret.Original inlägg av Benzema Visa Inlägg1000 ? och vad är doneringssnittet isåfall ?

- Citat
- Flag
Comment
-
men risken finns att den inte kommer förrns närmare där ändå, eftersom det inte finns något spikat datum ännuOriginal inlägg av Benzema Visa InläggTack gode gud
Håll på att dö häre nere..
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av int21 Visa Inläggvad förstår du inte? 0:- är antagligen svaret.
1. Jag förstår antagligen mer än dig fjant.
2. Ja en nolla är vad du representerar.
Bra svar där.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inläggmen risken finns att den inte kommer förrns närmare där ändå, eftersom det inte finns något spikat datum ännu
MEEEEN SÄG INTE SÅÅÅÅÅ , HAR DU INTE STAKE ELLER. FÖFAN TRO PÅ FW:n BELIVIE.

Fuck heller att jag ska vänta tills december. Samsung och Benq hade väl inte heller något spikat datum.
- Citat
- Flag
Comment
-
vad är det med dig? du skrev två frågor och jag svarade.Original inlägg av Benzema Visa Inlägg1. Jag förstår antagligen mer än dig fjant.
2. Ja en nolla är vad du representerar.
Bra svar där.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av int21 Visa Inläggvad är det med dig? du skrev två frågor och jag svarade.
Rimligt att det är 0 kr när han får 1000 donationer. Gick du i skolan som grabb ?
- Citat
- Flag
Comment
-
ursäkta mig att jag står med båda fötterna på jorden lilla du, och ge fan i att nedvärdera int21!!!! han har inte gjort något mot dig...Original inlägg av Benzema Visa InläggMEEEEN SÄG INTE SÅÅÅÅÅ , HAR DU INTE STAKE ELLER. FÖFAN TRO PÅ FW:n BELIVIE.

Fuck heller att jag ska vänta tills december. Samsung och Benq hade väl inte heller något spikat datum.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
läs vad dragonslayer skrev. lika mycket som DU donerat * 1000.. du har väl inte donerat 1 spänn.. alltså 0 * 1000 = 0:-Original inlägg av Benzema Visa InläggRimligt att det är 0 kr när han får 1000 donationer. Gick du i skolan som grabb ?
gick du inte heller i skolan?
- Citat
- Flag
Comment
-
det är snarare du som är dum just nu, ta en rast från forumet är du snäll, kanske springa ett par varv runt huset du sitter i?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
MEN DÅ DONEEEEEEEEERAAAR MAN INTE FÖRIHELVETENSJÄDRAFÅRFIS.Original inlägg av int21 Visa Inläggläs vad dragonslayer skrev. lika mycket som DU donerat * 1000.. du har väl inte donerat 1 spänn.. alltså 0 * 1000 = 0:-
gick du inte heller i skolan?

" Tjenare . Mitt namn är Zlatan och jag gör dem fattiga barnen en tjänst så jag donerar 0 kr som ska gå till rödakorsets fattiga barnkassa "

- Citat
- Flag
Comment
-
Har inga pengar just nu.Original inlägg av Worms Visa InläggBenZema varför går du inte å köper en Xbox med Benq Eller Samsung i å Flasha den med 1.61 du verkar ju vara så Kåt på 1.61 så köp en sån Xbox360....Last edited by Benzema; 2009-11-10, 01:09.
- Citat
- Flag
Comment

Comment