Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

inget nytt ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Jag håller på försöker ansluta till den kanalen så får vi se, det skulle kunna vara rimligt faktiskt...

*edit:*

Det där ser ut att vara falskt:

* Now talking in #fw
    * Topic is '| ? list | ? activate | No ETA on Lite-on ix1.61 | Rumors and Conspiracies about BANS will get you BANNED!'

annars hade dom uppdaterat detta ^
    Tack gode gud

Håll på att dö häre nere..

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
      Hur mycket har du donerat? multiplicera det med 1000 (inte så värst mycket skulle jag tro)
      1000 ? och vad är doneringssnittet isåfall ?

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
        1000 ? och vad är doneringssnittet isåfall ?
        vad förstår du inte? 0:- är antagligen svaret.

Comment

Tack gode gud

Håll på att dö häre nere..
          men risken finns att den inte kommer förrns närmare där ändå, eftersom det inte finns något spikat datum ännu
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
            vad förstår du inte? 0:- är antagligen svaret.

1. Jag förstår antagligen mer än dig fjant.

2. Ja en nolla är vad du representerar.

Bra svar där.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              men risken finns att den inte kommer förrns närmare där ändå, eftersom det inte finns något spikat datum ännu

MEEEEN SÄG INTE SÅÅÅÅÅ , HAR DU INTE STAKE ELLER. FÖFAN TRO PÅ FW:n BELIVIE.

Fuck heller att jag ska vänta tills december. Samsung och Benq hade väl inte heller något spikat datum.

Comment

1. Jag förstår antagligen mer än dig fjant.

2. Ja en nolla är vad du representerar.

Bra svar där.
                vad är det med dig? du skrev två frågor och jag svarade.

Comment

vad är det med dig? du skrev två frågor och jag svarade.

Rimligt att det är 0 kr när han får 1000 donationer. Gick du i skolan som grabb ?

Comment

MEEEEN SÄG INTE SÅÅÅÅÅ , HAR DU INTE STAKE ELLER. FÖFAN TRO PÅ FW:n BELIVIE.

Fuck heller att jag ska vänta tills december. Samsung och Benq hade väl inte heller något spikat datum.
                    ursäkta mig att jag står med båda fötterna på jorden lilla du, och ge fan i att nedvärdera int21!!!! han har inte gjort något mot dig...
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Rimligt att det är 0 kr när han får 1000 donationer. Gick du i skolan som grabb ?
                      läs vad dragonslayer skrev. lika mycket som DU donerat * 1000.. du har väl inte donerat 1 spänn.. alltså 0 * 1000 = 0:-

gick du inte heller i skolan?

Comment

BenZema varför går du inte å köper en Xbox med Benq Eller Samsung i å Flasha den med 1.61 du verkar ju vara så Kåt på 1.61 så köp en sån Xbox360....

Comment

Original inlägg av swizzy Visa Inlägg
                          ursäkta mig att jag står med båda fötterna på jorden lilla du, och ge fan i att nedvärdera int21!!!! Han har inte gjort något mot dig...

:d
                          Last edited by Benzema; 2009-11-10, 01:09.

Comment

det är snarare du som är dum just nu, ta en rast från forumet är du snäll, kanske springa ett par varv runt huset du sitter i?
                            Google is your friend!

Comment

läs vad dragonslayer skrev. lika mycket som DU donerat * 1000.. du har väl inte donerat 1 spänn.. alltså 0 * 1000 = 0:-

gick du inte heller i skolan?
                              MEN DÅ DONEEEEEEEEERAAAR MAN INTE FÖRIHELVETENSJÄDRAFÅRFIS.

" Tjenare . Mitt namn är Zlatan och jag gör dem fattiga barnen en tjänst så jag donerar 0 kr som ska gå till rödakorsets fattiga barnkassa "

Comment

Original inlägg av Worms Visa Inlägg
                                BenZema varför går du inte å köper en Xbox med Benq Eller Samsung i å Flasha den med 1.61 du verkar ju vara så Kåt på 1.61 så köp en sån Xbox360....
                                Har inga pengar just nu.
                                Last edited by Benzema; 2009-11-10, 01:09.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X