Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

inget nytt ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• inget nytt ?

inga nya nyheter om när 1.6.1 till lite-on ska komma det verkar helt stopp

| ? list | ? activate | Console Bans Reported - BANNED? READ @ http://paste2.org/p/504066 | No liteon ETA |

topic i #FW på Efnet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

fattar nada

Comment

det betyder att det inte finns någon ny info om 1.61 till Liteon, C4eva kanske har fått alla 3 konsollerna bannade (han körde 3st moddade med 1.61 på live, en med bränt spel, en med orginal och en utan något spel, alla 3 nya konsoller...)

finns ingen mer info än detta ännu
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

allt ligger väl på is tillsvidare. ingen mening att fortsätta med fw om alla blir bannade ändå.
          Playstation 1, 3, PSP
          Xbox, 360
          Nintendo Wii

Comment

precis, FW'n ligger på is medans C4eva & Friends söker igenom live och kollar vad som är orsaken till alla bans...
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              det betyder att det inte finns någon ny info om 1.61 till Liteon, C4eva kanske har fått alla 3 konsollerna bannade (han körde 3st moddade med 1.61 på live, en med bränt spel, en med orginal och en utan något spel, alla 3 nya konsoller...)

finns ingen mer info än detta ännu

Har han fått dem där nya 3 konsollerna bannade med 1.61 ?

Comment

Är det någon som tror han släpper den snart eller ? innan 19 nov

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                  Har han fått dem där nya 3 konsollerna bannade med 1.61 ?
                  ingen aning, står inget i IRC'n, men mycket möjligt...
                  Google is your friend!

Comment

Benzema

Snälla SLUTA massposta, Swizzy har skrivit att C4eva testar 1.61 just nu på 3*360 konsoller och att alla utveckling är lagd på is för att se om det finns en röd tråd mellan banningar o mjukvaran.

Det räcker inte o tjata, Folk vet inte mer än C4eva vet eller skriver.
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      Benzema

Snälla SLUTA massposta, Swizzy har skrivit att C4eva testar 1.61 just nu på 3*360 konsoller och att alla utveckling är lagd på is för att se om det finns en röd tråd mellan banningar o mjukvaran.

Det räcker inte o tjata, Folk vet inte mer än C4eva vet eller skriver.

Woooo , Läs då inte

Jag vill ha 1.61 och jag är stolt över det ... Jag vill fråga folk och uppdatera deras hjärnor lite. Det är jätte bra

Comment

Vet nån om det här är bullshit eller inte , för om det är sant då går jag och hoppar från balkongen *. Det var någon som postade det på flashback.

<c4eva> 83850c v2 and all liteon firmware set release date is 18th december

Direkt från #fw nästa firmware den 18 dec! För Liteon
                        Säg inte det... det står väl inte på hans fw ?

Comment

En fråga bara , Hur mycket tror ni C4EVA tjänar på det här ? Han får ju donationer och sånt om jag har rätt ?

Vad tror ni ?

Comment

Hur mycket har du donerat? multiplicera det med 1000 (inte så värst mycket skulle jag tro)

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                              Vet nån om det här är bullshit eller inte , för om det är sant då går jag och hoppar från balkongen *. Det var någon som postade det på flashback.

Säg inte det... det står väl inte på hans fw ?
                              Jag håller på försöker ansluta till den kanalen så får vi se, det skulle kunna vara rimligt faktiskt...

*edit:*

Det där ser ut att vara falskt:

* Now talking in #fw
                              * Topic is '| ? list | ? activate | No ETA on Lite-on ix1.61 | Rumors and Conspiracies about BANS will get you BANNED!'

annars hade dom uppdaterat detta ^
                              Last edited by Swizzy; 2009-11-09, 21:20.
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X