inga nya nyheter om när 1.6.1 till lite-on ska komma det verkar helt stopp
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
inget nytt ?
Collapse
X
-
| ? list | ? activate | Console Bans Reported - BANNED? READ @ http://paste2.org/p/504066 | No liteon ETA |
topic i #FW på EfnetGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
det betyder att det inte finns någon ny info om 1.61 till Liteon, C4eva kanske har fått alla 3 konsollerna bannade (han körde 3st moddade med 1.61 på live, en med bränt spel, en med orginal och en utan något spel, alla 3 nya konsoller...)
finns ingen mer info än detta ännuGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
precis, FW'n ligger på is medans C4eva & Friends söker igenom live och kollar vad som är orsaken till alla bans...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdet betyder att det inte finns någon ny info om 1.61 till Liteon, C4eva kanske har fått alla 3 konsollerna bannade (han körde 3st moddade med 1.61 på live, en med bränt spel, en med orginal och en utan något spel, alla 3 nya konsoller...)
finns ingen mer info än detta ännu
Har han fått dem där nya 3 konsollerna bannade med 1.61 ?
- Citat
- Flag
Comment
-
ingen aning, står inget i IRC'n, men mycket möjligt...Original inlägg av Benzema Visa InläggHar han fått dem där nya 3 konsollerna bannade med 1.61 ?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Benzema
Snälla SLUTA massposta, Swizzy har skrivit att C4eva testar 1.61 just nu på 3*360 konsoller och att alla utveckling är lagd på is för att se om det finns en röd tråd mellan banningar o mjukvaran.
Det räcker inte o tjata, Folk vet inte mer än C4eva vet eller skriver./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Pendragon Visa InläggBenzema
Snälla SLUTA massposta, Swizzy har skrivit att C4eva testar 1.61 just nu på 3*360 konsoller och att alla utveckling är lagd på is för att se om det finns en röd tråd mellan banningar o mjukvaran.
Det räcker inte o tjata, Folk vet inte mer än C4eva vet eller skriver.
Woooo , Läs då inte
Jag vill ha 1.61 och jag är stolt över det ... Jag vill fråga folk och uppdatera deras hjärnor lite. Det är jätte bra

- Citat
- Flag
Comment
-
Vet nån om det här är bullshit eller inte , för om det är sant då går jag och hoppar från balkongen *. Det var någon som postade det på flashback.
Säg inte det... det står väl inte på hans fw ?<c4eva> 83850c v2 and all liteon firmware set release date is 18th december
Direkt från #fw nästa firmware den 18 dec! För Liteon
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag håller på försöker ansluta till den kanalen så får vi se, det skulle kunna vara rimligt faktiskt...Original inlägg av Benzema Visa InläggVet nån om det här är bullshit eller inte , för om det är sant då går jag och hoppar från balkongen *. Det var någon som postade det på flashback.
Säg inte det... det står väl inte på hans fw ?
*edit:*
Det där ser ut att vara falskt:
* Now talking in #fw
* Topic is '| ? list | ? activate | No ETA on Lite-on ix1.61 | Rumors and Conspiracies about BANS will get you BANNED!'
annars hade dom uppdaterat detta ^Last edited by Swizzy; 2009-11-09, 21:20.Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment