Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

inget nytt ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Worms Visa Inlägg
    Kanske jag som brännde ut skivan fel....uhm ska prova igen då!!!Tack Svantesson666 för svaret...men att patcha om spelen innan var ju hur enkelt som helst å fungerar perfekt!!
    Här Worms finns en videotutorial på YouTube som visar hur du ska bränna skivan.

http://www.youtube.com/watch?v=-qfQYVDFC3o

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
      Vad menas med det här ?

http://ja.pastebin.ca/1662740

Liteon realesed in 10 min !!!!! wtf ere bluff eller ?

hoppas inte det !
      lite-on kommer inte om tio min, den är inte ens färdigtestad än. står samma som vanligt i #fw.. No ETA on Lite-on ix1.61

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        lite-on kommer inte om tio min, den är inte ens färdigtestad än. står samma som vanligt i #fw.. No ETA on Lite-on ix1.61
        Men varför står det de på hans den där isåfall ?

Den är visst färdigtestad , det är bara live skiten som han håller på att fixa just nu sen släpper han den YEEES

Comment

Men varför står det de på hans den där isåfall ?

Den är visst färdigtestad , det är bara live skiten som han håller på att fixa just nu sen släpper han den YEEES
          fråga den som skrev det, antagligen för att fler ska läsa loggen och fatta att den är klar när den är klar. den släpps inte än. kolla #fw efnet på irc om du vill ha stenkoll när den kommer.

Comment

fråga den som skrev det, antagligen för att fler ska läsa loggen och fatta att den är klar när den är klar. den släpps inte än. kolla #fw efnet på irc om du vill ha stenkoll när den kommer.
            Okej , Ska jag skriva #FW under "Text in Channel Name" ?

Och varför står det "Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD " på hans #fw ???
            Last edited by Benzema; 2009-11-10, 01:42.

Comment

Okej , Ska jag skriva #FW under "Text in Channel Name" ?

Och varför står det "Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD " på hans #fw ???
              nej det gör det inte. fel server, du ska vara på efnet. har inte tid med detta nu, ska lira mw2 på pc.

Comment

Fyfan , tänk om C4EVA Jobbar med MS. Då är domedagen kommen...

Comment

nej det gör det inte. fel server, du ska vara på efnet. har inte tid med detta nu, ska lira mw2 på pc.

Det var ju den

1730 Users | ? list | ? activate | iX 1.61 for LiteOn IN DEV - NO ETA! | Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD | iX 1.61 Samsung & BenQ *******.com/ydlkrzw |
                  Eller ?

Comment

Det var ju den

Eller ?
                    ja, och där står det att det inte är klart när 1.61 kommer.

Comment

ja, och där står det att det inte är klart när 1.61 kommer.
                      Ägd va

Comment

Ägd va
                        vad snackar du om?

Comment

Yees äntligen lite liv från min hjälte C4EVA

Vet nån vad han snackar om ? Vad menar han med minimal patchin eller lite touch ?

Och den sista .. "fw indistinguishable from orig" ?

Tack för svar

73 Users [c4eva] new fw in dev/test - ixtreme LT (Lite Touch) - more efficient, minimal patching, fw indistinguishable from orig

Comment

Det betyder att det är en Firmware som är 99.8% lik orginal firmwaren.... på ett ungefär och den är omöjlig att skilja från orginal...
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              Det betyder att det är en Firmware som är 99.8% lik orginal firmwaren.... på ett ungefär och den är omöjlig att skilja från orginal...
                              Är det goda nyheter ? vad är lite touch ?
                              Last edited by Benzema; 2009-11-10, 09:56.

Comment

Är det goda nyheter ?
                                det betyder troligtvis: Ingen stealth check what so ever, troligen 99.99% livesäker (under förutsättning att man kollar spelen), och behöver troligen aldrig uppgraderas... observera dock att jag inte vet att det är så, utan jag spekulerar...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X