Original inlägg av Benzema
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny Firmware på väg
Collapse
X
-
Kan inte Hansi ta och införa samma policy här?Original inlägg av int21 Visa Inläggnej, inte när folk vet att de blir kickade/bannade från kanalen.
- Citat
- Flag
Comment
-
hur menar du då? att man blir kickad om man frågar samma saker om och om igen? nej, det är lite väl hårt med tanke på att folk helt enkelt inte orkar söka bara... det är en annan sak på IRC...Original inlägg av Svantesson666 Visa InläggKan inte Hansi ta och införa samma policy här?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Å andra sidan skulle det få folk att faktiskt just börja söka lite först...Original inlägg av Swizzy Visa Inlägghur menar du då? att man blir kickad om man frågar samma saker om och om igen? nej, det är lite väl hårt med tanke på att folk helt enkelt inte orkar söka bara... det är en annan sak på IRC...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ojj,, kanske blir en bra julklappOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggstår så på IRC
* Now talking in #fw
* Topic is '| ? list | LT FW DONE & BEING TWEAKED, TEAMS NOT TESTING YET, NO ETA DONT ASK |
- Citat
- Flag
Comment
-
flyttade en massa trams till annan tråd...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
den lär komma runt julen, som 1.5 gjorde tillsamans med Liteon flashningarOriginal inlägg av konya Visa Inläggdet va ett snack om att den skulle komma innan helgen.inte kom den nu heller
va jag tror så kommer den nog till nyår som present från tomten
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
KAN det vara så att dom som hackar firmware har riktigt jobb också och passar på att göra klart sina hack när dom har ledigt några dagar...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
det skulle jag kunna tänka mig, jag menar det är inte så att dom tjänar storkovan på att sitta och hacka firmwares etc. dom har annat att göra också, dom kanske sitter på helgerna/kvällarna och håller på, samt när dom har semester etc.
men som sagt, jag tror den nya firmwaren kommer släppas kring jul, då borde dom ha lite ledigt kanske, såvida dom inte jobbar i en butik eller liknande som har julöppet
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
eller kolla här så får du se den nyaste informationen :Original inlägg av konya Visa Inläggdet va ett snack om att den skulle komma innan helgen.inte kom den nu heller
va jag tror så kommer den nog till nyår som present från tomten
www.twitter.com/TeamJungle
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
för senaste informationen om hur utvecklingen går, dock har den inte blivit uppdaterad på ett tag... senaste infon annars brukar ofta dyka upp i IRC Kanalen #FW @ Efnet nätverketOriginal inlägg av allewii Visa InläggGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment