Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Men blir det inte mer tjat om man säger att man ska släppa den i 2 månader snart.

Om du frågar , Jag är tacksam. ?
    nej, inte när folk vet att de blir kickade/bannade från kanalen.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      nej, inte när folk vet att de blir kickade/bannade från kanalen.
      Kan inte Hansi ta och införa samma policy här?

Comment

• Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
        Kan inte Hansi ta och införa samma policy här?
        hur menar du då? att man blir kickad om man frågar samma saker om och om igen? nej, det är lite väl hårt med tanke på att folk helt enkelt inte orkar söka bara... det är en annan sak på IRC...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          hur menar du då? att man blir kickad om man frågar samma saker om och om igen? nej, det är lite väl hårt med tanke på att folk helt enkelt inte orkar söka bara... det är en annan sak på IRC...
          Å andra sidan skulle det få folk att faktiskt just börja söka lite först...

Comment

• var inte detta en tråf om ny firmware på väg ? :P

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              står så på IRC

* Now talking in #fw
              * Topic is '| ? list | LT FW DONE & BEING TWEAKED, TEAMS NOT TESTING YET, NO ETA DONT ASK |
              Ojj,, kanske blir en bra julklapp

Comment

• flyttade en massa trams till annan tråd...
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• det va ett snack om att den skulle komma innan helgen.inte kom den nu heller
                  va jag tror så kommer den nog till nyår som present från tomten

Comment

• Eller så kommer den ut när den är färdig ;-)
                    LT FW - NO NEWS, NO ETA, NO WORRY, BEEF CURRY är det senaste ifrån #fw

Comment

• Original inlägg av konya Visa Inlägg
                      det va ett snack om att den skulle komma innan helgen.inte kom den nu heller
                      den lär komma runt julen, som 1.5 gjorde tillsamans med Liteon flashningar
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• KAN det vara så att dom som hackar firmware har riktigt jobb också och passar på att göra klart sina hack när dom har ledigt några dagar...
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• det skulle jag kunna tänka mig, jag menar det är inte så att dom tjänar storkovan på att sitta och hacka firmwares etc. dom har annat att göra också, dom kanske sitter på helgerna/kvällarna och håller på, samt när dom har semester etc.

men som sagt, jag tror den nya firmwaren kommer släppas kring jul, då borde dom ha lite ledigt kanske, såvida dom inte jobbar i en butik eller liknande som har julöppet
                          Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av konya Visa Inlägg
                            det va ett snack om att den skulle komma innan helgen.inte kom den nu heller
                            eller kolla här så får du se den nyaste informationen :
                            www.twitter.com/TeamJungle
                            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• "lt fw: Yes, it's coming - be patient, no eta"

:d:d:d:d

Comment

• Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                                eller kolla här så får du se den nyaste informationen :
                                www.twitter.com/TeamJungle
                                för senaste informationen om hur utvecklingen går, dock har den inte blivit uppdaterad på ett tag... senaste infon annars brukar ofta dyka upp i IRC Kanalen #FW @ Efnet nätverket
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X