kan man kolla om ens spel ahr splitvid då ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny Firmware på väg
Collapse
X
-
japp, kolla med ABGX360, jag la upp en bild på hur det ska se ut när man har splitvid tidigare... kan länka till den bilden igen... strax...Original inlägg av xepez Visa Inläggkan man kolla om ens spel ahr splitvid då ?
*Edit:*
Last edited by Swizzy; 2009-12-01, 21:18.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
japp, du sätter den i din brännare/läsare och välj burned dvd sin input
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
skivorna måste ha splitvid OCH angle 359 för att vara säkra i framtiden... det ska alltså stå som i bilden (på ett ungefär, skiljer lite baserat på om det är Wave 1, 2 eller 3+ det ska stå något om splitvid där bara i det inringade området, står det t.ex. "normal size" bara, då har den inte splitvid...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
1. fel typ av skiva (mindre troligt?)
2. din brännare/läsare stödjer inte funktionen att läsa layerbreaken från skivan
3. din brännare/läsare har fått fnatt och behöver bytas
utöver detta så har skivan INTE splitvid och behöver brännas om, plus att den har felaktiga 359 vinklar...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
allt utom Splitvid är korrekt på denna
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
om du vill att spelet ska vara LIVESÄKERT i framtiden måste du bränna om spelet, om du inte kan kopiera in spelet på datorn måste du tanka om det...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
det vågar jag inte svara på ännu, men troligtvis ska det fortfarande gå att spela även om du inte har splitvid åtminstone, vet inte hur det är med angle tyvärGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

hur gör man då ? bara lägger i ett gammalt spel i dvd läsarebn på datorn å startar scanning med abgx360?

Comment