Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
du kan kopiera spelet med hjälp av IMGBurn och lägga på datorn, sedan patcha om det korrekt sedan bränna... ja... men det fungerar bara med backups (brända spel), annars måste man ha special program typ...
Jag förstår inte det här. Varför kostar det så mycket att flasha sin xbox 360 på psxcare när den nya Lite touch kommer ut ? 700 kr ?
Och behöver jag löda min xbox 360 ?
Det är inte lite touch i sig som kommer kosta 700:- att flasha, den kommer kosta 400:- att flasha på alla drivar förutom de nyare varianterna av lite-on som kräver en del extra meck innan dom släpper ifrån sig sin unika nyckel så att man kan flasha om dom.
Och innan lite touch är släppt till dessa lite-on måste vi efter urläsningen montera en äldre dvdläsare, så då tillkommer c:a 500:- för den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är inte lite touch i sig som kommer kosta 700:- att flasha, den kommer kosta 400:- att flasha på alla drivar förutom de nyare varianterna av lite-on som kräver en del extra meck innan dom släpper ifrån sig sin unika nyckel så att man kan flasha om dom.
Och innan lite touch är släppt till dessa lite-on måste vi efter urläsningen montera en äldre dvdläsare, så då tillkommer c:a 500:- för den.
Ahaaaaaaaa Tack , du menar att det kommer kosta 400 kr för dem som har dem äldre drivarna när LT kommer ut ? ( drivar som inte är 9xx och 8***v2 ) 400 kr allt complete ?
Ahaaaaaaaa Tack , du menar att det kommer kosta 400 kr för dem som har dem äldre drivarna när LT kommer ut ? ( drivar som inte är 9xx och 8***v2 ) 400 kr allt complete ?
Japp, det som bestämmer priset är ju vad konkurrenterna tar samt hur mycket jobb det är att flasha samt om det krävs ny hårdvara eller inte.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Så vad du säger är att det nu finns ett sätt att läsa ut nyckeln från de nya boxarna?
Så vad du säger är att det nu finns ett sätt att läsa ut nyckeln från de nya boxarna?
Ja, och det går även att trycka in iXtreme 1.6 i dom.
359 vinkeln. Kör man ett sånt spel i abgx idag så vill den patcha om spelet. Menar du att det är samma procedur som för iextreme <1.4? dvs att i.extreme LT inte patchar den automatiskt? Tack för svaret ang splitvid swizzy.
Låter som ett tungt jobb att bränna om allt men det är väl smällar man får ta.
359 vinkeln. Kör man ett sånt spel i abgx idag så vill den patcha om spelet. Menar du att det är samma procedur som för iextreme <1.4? dvs att i.extreme LT inte patchar den automatiskt? Tack för svaret ang splitvid swizzy.
359 vinkeln lär nog inte kollas av LT tyvärr. ha för vana att använda autofix 359 i abgx360.
du får bränna om dom spelen som inte har splitvid/359 vinklarna om det är så att du vill ha live säkra spel, jag tror inte att något av dessa påverkar om spelet kommer starta eller ej, men jag är inte säker på om det påverkar detta eller ej... personligen får jag bränna om 13 spel, pga splitvid >_<
Kan man på något sätt i abgx360 fönstret se att 359 vinklarna är korrekta? Eller gäller det bara att man ställer in det rätt i programmet innan man kontrollerar spelet?
Comment