Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ok, den firmwaren kan vara hyffsat säker att köra med... men ingen som riktigt vet...

*edit:*

det finns en original firmware ute till första liteon (FW 74850C) det är den du har och ska ha, men du måst flytta lite grejer till den innan du kan använda den...
    Last edited by Swizzy; 2009-12-06, 15:41.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• ok jag ger mig nog inte på det där, är inte så kunnig på att flasha själv, men jag har en fråga, jag har inte vågat ansluta mig till live sen alla bans, sen har vi fixat ny router och jag har skaffat windows 7, så min fråga är: är det risk för ban om jag loggar in på live och kollar om det fungerar om jag har ixtreme 1.5?

Comment

• Original inlägg av xepez Visa Inlägg
        ok jag ger mig nog inte på det där, är inte så kunnig på att flasha själv, men jag har en fråga, jag har inte vågat ansluta mig till live sen alla bans, sen har vi fixat ny router och jag har skaffat windows 7, så min fråga är: är det risk för ban om jag loggar in på live och kollar om det fungerar om jag har ixtreme 1.5?
        jag vågar inte säga att det är säkert, men dom flesta som har blivit bannade som haft lägre Firmware än 1.51 har gjort något annat fel också, spelat före release, eller inte kollat sina spel innan dom bränt dom... etc...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Senaste nytt!!

LT FW DONE & BEING TWEAKED, TEAMS NOT TESTING YET, NO ETA DONT ASK.

Comment

• källa?

Comment

• Original inlägg av fuinho Visa Inlägg
              Senaste nytt!!

LT FW DONE & BEING TWEAKED, TEAMS NOT TESTING YET, NO ETA DONT ASK.
              Vart har du läst detdär?

Comment

• Original inlägg av erklan Visa Inlägg
                Vart har du läst detdär?
                står så på IRC

* Now talking in #fw
                * Topic is '| ? list | LT FW DONE & BEING TWEAKED, TEAMS NOT TESTING YET, NO ETA DONT ASK | http://*******.com/360homebrew | XeXLoader Pack : http://bit.ly/66onrA |'
                Google is your friend!

Comment

• samma gamla visa i flera månader NO ETA DONT ASK
                  varför inte göra den klart helt SEN bara ladda upp den

Comment

• låt dem göra det ordentligt istället tror ingen orkar med fler ban waves

Comment

• Original inlägg av konya Visa Inlägg
                      samma gamla visa i flera månader NO ETA DONT ASK
                      för att folk tjatar som fan i irc kanalen annars. frågar folk nu så blir de bannade, därför står det så.

Comment

• Original inlägg av konya Visa Inlägg
                        samma gamla visa i flera månader NO ETA DONT ASK
                        dom gör färdigt den, och laddar upp den när den är färdig men vi får info om firmwaren för att folk inte ska få spelet över att dom "inte" gör något... plus att dom jobbar bättre om dom har lite press på sig, det är bara så människan fungerar... har man ingen press på sig att något ska bli klart brukar det ta bra mycket längre tid än det skulle tagit om man haft LAGOM mycket press på sig med att få klart det
                        Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                          står så på IRC

* Now talking in #fw
                          * Topic is '| ? list | LT FW DONE & BEING TWEAKED, TEAMS NOT TESTING YET, NO ETA DONT ASK | http://*******.com/360homebrew | XeXLoader Pack : http://bit.ly/66onrA |'

Vad fan betyder Tweaked förresten ?

Comment

• Tweaked = finslipa... typ =o)

Comment

• När tror ni den kommer ut nu när dem bara ska finslipa den ?

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                                När tror ni den kommer ut nu när dem bara ska finslipa den ?

jag tror inte den kommer innan jul om du vill ha gissningar.. förra gången de finslipade fick de testa om den igen och upptäckte då media problemet med non verbs.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X