Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 75% här har väl inte ens en aning om vad IRC är??
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• 75% det va väl överdrivet klart många vet vad irc är jag visste den innan du föddes.
      har ALDRIG gillat den.

Comment

• Det är inte så vanligt med folk som hänger där ... Kanske i dina kretsar ... Och vadå den??? Sen det där med ålder orkar jag nog inte kommentera
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Lägg ned sandlåde attityden, var ödmjuk mot varandra!

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            KAN det vara så att dom som hackar firmware har riktigt jobb också och passar på att göra klart sina hack när dom har ledigt några dagar...
            Det tror jag med, och man ska va glad åt att nån lägger ner energi på det. Det är nog inte så sköj alltid.

Comment

• Lite off-topic men har en enkel fråga:

Om man använder sig av activate skivan tillsammans med 1.6 för att starta wave4-spel är det då någon info som lagras i boxen? När sedan LT kommer och man flashar kan det då ligga kvar någon info kvar i boxen som underlättar en ban på Live? Väntar egentligen på LT men är sugen på att lira MW2 nu över julen.

Comment

• Original inlägg av immer Visa Inlägg
                Lite off-topic men har en enkel fråga:

Om man använder sig av activate skivan tillsammans med 1.6 för att starta wave4-spel är det då någon info som lagras i boxen? När sedan LT kommer och man flashar kan det då ligga kvar någon info kvar i boxen som underlättar en ban på Live? Väntar egentligen på LT men är sugen på att lira MW2 nu över julen.
                Är fullt möjligt.
                Ingen som vet med 100% säkerhet.
                i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

• Original inlägg av immer Visa Inlägg
                  Lite off-topic men har en enkel fråga:

om du vill vara 100% säker på att du inte blir bannad i framtiden pga det du gör nu, ger du fan i att spela på boxen i huvudtaget

det finns en viss möjlighet att MS kan skicka viss data om dina spelvanor etc. och då även inkludera vissa värden som kan skilja om du har otur från originalet...
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    om du vill vara 100% säker på att du inte blir bannad i framtiden pga det du gör nu, ger du fan i att spela på boxen i huvudtaget

det finns en viss möjlighet att MS kan skicka viss data om dina spelvanor etc. och då även inkludera vissa värden som kan skilja om du har otur från originalet...
                    du har så rätt swizzy
                    tack för infon!

Comment

• " LT FW : Coming Soon " - Efnet

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                        " LT FW : Coming Soon " - Efnet
                        bäst för dom det. Tror c4ev är arg för allt snack som kom ut och inte precis jobbar mycket med FW.

Sist blev han arg då nån leechade en tidig release dom var det tyst i veckor precis som nu.

Comment

• Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                          bäst för dom det. Tror c4ev är arg för allt snack som kom ut och inte precis jobbar mycket med FW.

Sist blev han arg då nån leechade en tidig release dom var det tyst i veckor precis som nu.
                          nejdå, han är inte arg, den kommer bara när allt är klart och den är som de vill ha den. perfektion tar tid.

#fw på efnet står det såhär och inget annat.

Kod:
                          [17:44:46] * MomDad changes topic to '| ? list | NO LT FW NEWS, NO ETA | XBINS BOT MSGS == FAKE |

Comment

• http://twitter.com/teamjungle:

LT delayed until further notice!

Ser ut som det kan drøye litt til...

Mach III

Comment

• damnit, hoppas den kommer innan 2010 iaf
                              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Men förihelvete nu börjar jag tappa troheten på att han ens finns. Det är säkert någon äcklig microsoft snubbe Förlåt mig om jag har fel .

LT Delayed until further notice

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X