Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av xepez Visa Inlägg
    kan jag köra singelplayer offline nu utan risk att något skit blir loggat så jag får en ban när jag sedan går online efter att Ixtreme LT har kommit ut ?
    det finns det INGEN som kan svara på till 100%, du gör detta på egen risk också, lättast för dig är att helt enkelt återställa firmwaren till original och lira vidare... har du inte redan blivit flagga för ban bör detta göra att du blir safe...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
      | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | Merry Xmas!!! | LT FW *CANCELLED* (you've been naughty) |
      dom får allt ta o ge fan i att skrämmas sådär, eller var det du som editerade?

- Topic: | ? list | 2HO HO HO!!! 3 Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* |Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |
      - Set by |X|nWo|X| at 07:24 today
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• lättast för dig är att helt enkelt återställa firmwaren till original och lira vidare
        hur gör jag det ? behöver jag göra en massa tekniska operationer på mitt 360? finns det någon guide?

Comment

• Original inlägg av xepez Visa Inlägg
          hur gör jag det ? behöver jag göra en massa tekniska operationer på mitt 360? finns det någon guide?
          lämna in den till PSXCare eller liknande på återställning... man gör annars på samma sätt som flashningen, men man skriver original firmware istället för hackad...
          Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            lämna in den till PSXCare eller liknande på återställning... man gör annars på samma sätt som flashningen, men man skriver original firmware istället för hackad...
            Tänk på att man inte kan återställa Liteon till original firmware...

Comment

• Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
              Tänk på att man inte kan återställa Liteon till original firmware...
              det kan man visst göra, men du kanske inte sett att jag lagt upp original FW till liteon 74850C här på forumet?
              Google is your friend!

Comment

• Noooooooo

| ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | Merry Xmas!!! | LT FW *CANCELLED* (you've been naughty) | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

| ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* Til Spring 2010 Merry Xmas!!! |Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

Comment

• hehe Benzema, jag tror dem skämta lite me oss där nu står de:

Friday 12:03
                  (2009-12-25) Friday 16:03
                  (2009-12-25) | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |
                  Friday 09:03
                  (2009-12-25) Friday 11:03
                  (2009-12-25) | ? list | Merry Christmas | LT fw *DELAYED* NO ETA | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

jag tror att dem bara ville skrämma oss lite
                  sigpic

Comment

• * _DiGiTaL_ changes topic to '| ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw Has Been Taken By Microsoft | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |'

C4E som sålt sig eller ett skämt? i vilket fall står det i #FW's topic just nu

Edit
                    * ayzee changes topic to '| ? list | Happy Holidays from #fw! | LT fw stolen by the Grinch | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY'

Snart skyller dom på Molgan (Alfons låtsaskompis)
                    Last edited by Henkad; 2009-12-25, 22:44.

Comment

• | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw RELEASED http://*******.com/y8ufsnp Enjoy!!!!! | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

Whatafuck

Säg att det är sant ! Är det på riktigt

LT REALEASED !!!!!

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                        | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw RELEASED http://*******.com/y8ufsnp Enjoy!!!!! | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

Whatafuck

Säg att det är sant ! Är det på riktigt

LT REALEASED !!!!!

- Topic: | ? list | 2HO HO HO!!! 3 Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* (Dont ask, we dont have an ETA)| Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |
                        - Set by faceless at 03:30 today

*edit:*
                        Tyvär benzema, men det är folk i FW kanalen som tycker om att busa med oss users... skulle tippa på att länken du hade där var till iXtreme 1.6/1.61 och inte LT men att dom döpt om arkivet till LT och troligtvis satt ett lösenord på, allt för att folk ska tro att det verkligen är LT...
                        Last edited by Swizzy; 2009-12-26, 09:53.
                        Google is your friend!

Comment

• Nu har det äntligen släppts en "fulpatchad" iXtreme 1.6 som hela tiden beter sig som om man kör med Activate.iso. Tippar på att det bara är en bit som skiljer filerna från de vanliga :-)

"Patched to always act like if activate.iso was inserted, so blindly loads PFI DMI SS and goes on."

Jag hoppas vi hinner testa dessa i butiken idag, beror på hur mycket vi har att göra.

Finns till benq, samsung och Liteon. Hitachi har ju redan 1.51 som fungerar bra.
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• trevligt. vore skönt att slippa active.iso varje gång man ska spela mw2
                            sigpic

Comment

• är den här nya 1.6 live vänlig?

Comment

• nej de ska den inte va, inte mer än den "vanliga". är nog istället så att den är mer riskabel att köra me
                                sigpic

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X