Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    jag kan verifiera att det fungerar alldelles utmärkt bra att uppdatera Wave 4 på en Liteon 93450C med CoD MW2 och då iX 1.6_Nostealth iaf
    Försökte mig just på att ladda in ix16-liteon93450_nostealth som target i JF 0.1.69 får bara Parse Failed...
    Var hittade du din 93450C NoStealth ?? fanns inte nån bättre på din sida iaf

Comment

• Underbart Är bra!!!

läste som nmågra ovan att ::: på http://twitter.com/teamjungle All new checks found, all fws (stealth and non-stealth) will fail these checks and get flagged for banning, except LT! yeeeepppiii...ser fram emot detta när det nu blir en verklighet

Comment

• Original inlägg av Micke78 Visa Inlägg
        läste som nmågra ovan att ::: på http://twitter.com/teamjungle All new checks found, all fws (stealth and non-stealth) will fail these checks and get flagged for banning, except LT! yeeeepppiii...ser fram emot detta när det nu blir en verklighet
        Nu får dom fan öka vill ha det innan 14 feb senast!

Comment

• Original inlägg av Postal Visa Inlägg
          Nu får dom fan öka vill ha det innan 14 feb senast!
          Ja jag hoppas den kan komma i veckan men det lär det nog inte göra Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
          // Greim

Solus lupus - Ensam varg
          -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

• Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
            Försökte mig just på att ladda in ix16-liteon93450_nostealth som target i JF 0.1.69 får bara Parse Failed...
            Var hittade du din 93450C NoStealth ?? fanns inte nån bättre på din sida iaf
            det får vi också då vet jag att det inte är något fel på själva installen... vi kör en lite mer omständig variant, vi öppnar först orig som target, sedan nostealth... (vi kör på JF 0.1.67...)
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Greim Visa Inlägg
              Ja jag hoppas den kan komma i veckan men det lär det nog inte göra Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Först ska dom skriva FW. Sen testa nån vecka och kanske efter det.

jag är säker på att man bli bannad med LT bara nån månad efter. 2 boxar är nog det bästa en online och en offline.

1500 för en arcade är inte mycket.

Comment

det får vi också då vet jag att det inte är något fel på själva installen... vi kör en lite mer omständig variant, vi öppnar först orig som target, sedan nostealth... (vi kör på JF 0.1.67...)
                Tanka ner Ixtreme 1.61(NoStealth) istället. I den finns det en mer uppdaterad version av 93-fw'en, inga parse problem alls med den.
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

• Hittade den på Eurasia

Comment

• en snabb fråga.. ixtreme 1.61 för benq fungerar för wave 5 va?.. på nyare waves, kan man använda activate skivan då?

Comment

• Original inlägg av erklan Visa Inlägg
                      en snabb fråga.. ixtreme 1.61 för benq fungerar för wave 5 va?.. på nyare waves, kan man använda activate skivan då?
                      ixtreme 1.61 ska fungera för wave 1-5, på alla spelarna den finns, ixtreme 1.6_Nostealth fungerar allt... även framtida... om dom inte fungerar nu kan du använda activate.iso...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ixtreme 1.61 ska fungera för wave 1-5, på alla spelarna den finns, ixtreme 1.6_Nostealth fungerar allt... även framtida... om dom inte fungerar nu kan du använda activate.iso...
                        Okej, bra .
                        en polare kör 1.61 och orkar inte flasha om, ville veta om han kunde använda activate vid framtida waves

tack för hjälpen

Comment

• 14 January 2009 - EXCLUSIVE NEWS AND CONFIRMED: ixtreme LT is not free!
                          The retail price will be 110 USD. The key has some kind of encryption, so that it can not be used for free. More details will be placed when they are available.

Källa:
                          http://www.ixtremelt.com/

Comment

• Original inlägg av shanefilan Visa Inlägg
                            14 January 2009 - EXCLUSIVE NEWS AND CONFIRMED: ixtreme LT is not free!
                            The retail price will be 110 USD. The key has some kind of encryption, so that it can not be used for free. More details will be placed when they are available.

Källa:
                            Vad är det för skitsnack??? Nyckeln har nån sorts kryptering så den kan inte användas fritt??? Blaha Blaha ...
                            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Källa:
                              Allt annat som skrivits på den sidan verkar ju stämma... men jag har VÄLDIGT svårt att tro den senaste posten. Dom har skrivit "confirmed" utan att ange någon källa..
                              Låter som dom gått på något dumt rykte eller så ljuger dom..
                              <@[TONE]> ud be a retard to believe that website
                              eller.. vadfan vet jag -.-
                              Last edited by erklan; 2010-01-14, 20:21.

Comment

Källa:
                                bullshit av högsta rang enligt mig, dessa snubbarna är inte direkt ute efter profit, för tidig aprilskämt förmodligen

skulle någon som skriver sitt första inlägg sitta inne på sådan här info?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X