Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny konsol nya lite-on i butik än?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    jag beställde igår en Super elite MW 2 edition från EG, impuls grej lol, så i runda slänga
    är den omoddbar ? har ej fått hem den än så kan ej titta på maskinen gaaahh hade tänkt spela lagligt ett tag då jag täntke nöta mw2 online men om den är omoddbar inför framtiden så känns det ju som ett riktigt uselt inköp även fast det är ett kanonpris för det paketet!
    den kan i dagsläget vara omoddbar (om du fick den nya liteon läsaren, 93450C heter den väl om jag inte minns fel?) men dom arbetade på att hitta en lösning på det problemet innan banvågen, sedan riktade dom sig troligen mer mot att färdigställa LT... dom kanske arbetar med LT och den nya Liteon driven samtidigt, vet ej...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      den kan i dagsläget vara omoddbar (om du fick den nya liteon läsaren, 93450C heter den väl om jag inte minns fel?) men dom arbetade på att hitta en lösning på det problemet innan banvågen, sedan riktade dom sig troligen mer mot att färdigställa LT... dom kanske arbetar med LT och den nya Liteon driven samtidigt, vet ej...
      låter logiskt! låt oss hoppas

Comment

Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
        låter logiskt! låt oss hoppas
        Dt satt en 85*** någånting i polarns box jag fick in o testade läsa ut nycklar från.
        Kan hända att hans läsare var "Trasig" i leverans eller Ms moddad...
        Några nycklar fick jag inte ut alls iaf.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Dt satt en 85*** någånting i polarns box jag fick in o testade läsa ut nycklar från.
          Kan hända att hans läsare var "Trasig" i leverans eller Ms moddad...
          Några nycklar fick jag inte ut alls iaf.
          han fick nog en 83850C V2, den modellen som inte gick...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Flashade en DVD från september igår, gissar att personen i fråga hade fått den sista flashbara som MS hade hittat i ett hörn någonstans och slängt i =)

Comment

Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
              Flashade en DVD från september igår, gissar att personen i fråga hade fått den sista flashbara som MS hade hittat i ett hörn någonstans och slängt i =)
              Någon vart glad då mao
              Boxen polarn köpte var en Super elite 250Gb HDD motivskal till COD Mwf2.
              Men de läsarna hittas nu även med Arcade + vanliga 120Gb Eliter.
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X