Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjafs / Benzema tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tjafs / Benzema tråden

Inga nya meddelanden från team jungle ? C4eva ? Ingenting. Det var som sjutton.

då känns det som den aldrig kommer komma ut.

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Inga nya meddelanden från team jungle ? C4eva ? Ingenting. Det var som sjutton.

då känns det som den aldrig kommer komma ut.
    jodå, du får ta och titta vad dom skriver här: www.twitter.com/teamjungle det är inte så att vi har en daglig uppdatering av vad som ändras där, det får man hålla lite koll på själv...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      för att folk tjatar som fan i irc kanalen annars. frågar folk nu så blir de bannade, därför står det så.

Men blir det inte mer tjat om man säger att man ska släppa den i 2 månader snart.

Om du frågar , Jag är tacksam. ?

Comment

jag tror inte den kommer innan jul om du vill ha gissningar.. förra gången de finslipade fick de testa om den igen och upptäckte då media problemet med non verbs.
        3 veckor för en liten finslippning . Aldrig

Comment

3 veckor för en liten finslippning . Aldrig
          gör det själv då om du är så snabb och säker? du vet inte ett skit vad en finslipning innebär och hur många moment de gör i den.. det är inte bara kodning, det är den lätta biten och görs säkert på några timmar.. att få saker som man vill kan lugnt ta veckor eftersom alla inte har tid samtidigt, folk har jobb och vänner och kanske inte prioriterar en firmware 24/7.

Comment

Som sagt #INT21 har rätt Det är bara bita i det sura äpplet och ha tålamod den kommer när den kommer blir inte bättre av att älta och tjata över att det tar tid, Blir så mycket bättre när c4eva och grabbarna tar den tid den tid dem behöver och sen släpper något riktigt bra än att dem släppet något halvdant.

Comment

gör det själv då om du är så snabb och säker? du vet inte ett skit vad en finslipning innebär och hur många moment de gör i den.. det är inte bara kodning, det är den lätta biten och görs säkert på några timmar.. att få saker som man vill kan lugnt ta veckor eftersom alla inte har tid samtidigt, folk har jobb och vänner och kanske inte prioriterar en firmware 24/7.

Han kommer släppa den om 3 dagar. Jag kan garantera dig det , sen kommer du vara tvungen att be om ursäkt till mig.

C4eva och jag är polare sen barnsben så tyst.

Comment

Original inlägg av Richiie Visa Inlägg
                Som sagt #INT21 har rätt Det är bara bita i det sura äpplet och ha tålamod den kommer när den kommer blir inte bättre av att älta och tjata över att det tar tid, Blir så mycket bättre när c4eva och grabbarna tar den tid den tid dem behöver och sen släpper något riktigt bra än att dem släppet något halvdant.
                Varför ska man lita på honom. Han vet ju ingenting . Lyssna på kanalen ,
                Fw:en är väldigt väldigt nära. "LT DONE" betyder att dem nu ska lansera den.

Sorgligt men så är det

Comment

*skakar på huvudet och inväntar banhammer i forumet*

Comment

Han kommer släppa den om 3 dagar. Jag kan garantera dig det , sen kommer du vara tvungen att be om ursäkt till mig.

C4eva och jag är polare sen barnsben så tyst.
                    sluta ljuga, om du var hans vän varför i h-vete frågar du då OSS om hur det går? varför inte fråga honom direkt i så fall?? tror du att vi är helt efterblivna eller något?? nej, vi vet att du INTE är polare med C4eva...
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Pennan, Hansi ... få stopp på detta trams! Snälla!

Comment

Sluta mata trollen då...suck...
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Är svårt att inte mata trollet när han håller på att kaxa ihjäl sig bakom sin skärm

Comment

försök bara ignorera mumintrollet så ledsnar han nog med tiden

Comment

detta börja bli en tjafs tråd istället för ny firmwarepå väg. Sorgligt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X