Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• wayna, ta och lugna ner dig!! det räcker med 1 inlägg med frågan, och normalt får man inte några bra invites direkt när man reggat sig på forumet...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av wayna Visa Inlägg
      har du några bitgamer invites kvar man skulle kunna få ??
      Mail och bevis på bra ratio tack ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
        mailen står ett par inlägg längre upp i tråden... användaren skrev ju 3 inlägg inom loppet av ett par minuter...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

visst

Hotmail waaynaa@hotmail.com

http://data.fuskbugg.se/skalman01/ratio%20proof.jpg
          Last edited by wayna; 2010-06-02, 09:54.

Comment

• Jag skulle uppskatta en invite till Bitgamer.
            Email: maaw@hotmail.se
            Ratiobevis: Torrentleech

Comment

• Ingen som hade en torrentleech invite över ? , kan skicka ratio på demonoid om nån vill se först.

Comment

Hotmail waaynaa@hotmail.com
                ratio proof http://data.fuskbugg.se/skalman01/ratio%20proof.jpg

Comment

• BitGamer.

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                  Har 3 invites till BitGamer ...
                  Hej, skulle gärna vilja ha en invite till Bitgamer om du har kvar någon?

Mail: red_gris@hotmail.com

Ratio: http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----ratio.png

Sen är jag även sugen på någon privat tracker för Serier/filmer någon som har någon över?

Kan erbjuda Spotify inv, Google wave inv.

Ha en bra dag!

Comment

• fan vad många använder "http://data.fuskbugg.se/skalman01/" mycket på sistone? kan inte folk använda typ imageshack, photobucket etc. så att man ser att det är äkta?
                    Google is your friend!

Comment

• Jag var utomlands när jag fick mailet, så jag han inte att acceptera, skulle du kunna skicka en till. SÅ SKULLE DET VARA GRYMT SNÄLLT AV DIG
                      Last edited by wayna; 2010-06-07, 19:31.

Comment

• Original inlägg av d0pstar Visa Inlägg
                        Söker invites till swebits framförallt men till TTi också.

Kan visa RATIO bevis och speedtest! Men kan lova att jag är pålitlig och ligger inte och slöar med seeden. Har 10/10 Mbit fiber och stänger nästan aldrig av datorn.

Har Google wave invites att erbjuda som tack!

red_gris@hotmail.com, om någon känner säg villig att att skänka en invite till mig
                        Jag har invites till swebits om du fortfarande vill ha.

Comment

• Jag har
                          3 invites till swebits.

Är det nån som vill ge en invite till revolutiontt mot en invite till swebits?

Comment

• Hej allihopa.

Har letat och letat på internet efter några bra trackers till Nintendo Wii men de flesta gratis trackers va inga särskillda att ha.
                            Behöver nu hjälp med någon invite till någon bra tracker med Wii spel.
                            Finns det någon som kan hjälpa mig därute?

Sitter på hög lina så ratio är inga problem, aldrig varit.

Mvh tanto

släng så fall iväg ett mail till: gustafsson_andy@hotmail.com
                            Think Wii, Become Wii.

Comment

• Original inlägg av tanto Visa Inlägg
                              Hej allihopa.

Har letat och letat på internet efter några bra trackers till Nintendo Wii men de flesta gratis trackers va inga särskillda att ha.
                              Behöver nu hjälp med någon invite till någon bra tracker med Wii spel.
                              Finns det någon som kan hjälpa mig därute?

Sitter på hög lina så ratio är inga problem, aldrig varit.

Mvh tanto

släng så fall iväg ett mail till: gustafsson_andy@hotmail.com
                              Posa i wii tråden istället: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=38077
                              Google is your friend!

Comment

• Hej!

Skulle väldigt gärna vilja få en invite till TorrentLeech, om möjligt.

Kan visa ratioproof från Underground Gamer, om de skulle behövas.
                                Kan även byta med invites till Underground Gamer.

MvH Dr. V

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X