Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Robbish Visa Inlägg
    tjena, vet inte om det här är rätt ställe å fråga på men det är inte nån som vet hur man får tag på ett online pass till fifa 12 utan att behöva köpa ett? har kollat runt på nätet men hittar inget bra....
    Går inte att få tag på ett legit online pass utan att pröjsa för det (det följer med 1 online pass med spelet när du köper det, utöver det måste man köpa, om man inte har en kompis som köpt spelet men inte lirar online...)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Tänkte flasha min box och därmed ge mig ut och leta spel igen. Det var längesen sist och har därför inget konto någonstans. Om någon har en invite till någon bra sida, t ex bitGamer som verkar bra, tar jag tacksamt emot den! Håller alltid bra ratio så det är inget att oroa sig för. Om någon kan hjälpa mig är jag evigt tacksam! andersdelin@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av dilajn Visa Inlägg
        Tänkte flasha min box och därmed ge mig ut och leta spel igen. Det var längesen sist och har därför inget konto någonstans. Om någon har en invite till någon bra sida, t ex bitGamer som verkar bra, tar jag tacksamt emot den! Håller alltid bra ratio så det är inget att oroa sig för. Om någon kan hjälpa mig är jag evigt tacksam! andersdelin@hotmail.com
        Ge mig ett PM när du har flashat så skickar jag en invite till bitgamer.

Comment

• Har 6st invites till BitGamer om nån sig känna vilja ha ... Droppa ett PM så kirrar jag det ... PZ! EDIT: Alla som PM:at har fått en invite, slut för denna gång ... SORRY!
          Last edited by Begga; 2012-10-16, 02:43.
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Jag skulle verkligen behöva bitgamer access. PM skickat

Comment

• Har 1st invite till BitGamer. Först tillkvarn att PM:a
              Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan

Comment

• 3 st invites till BitGamer ... Vem behöver/vill ha?? Gimme Mail ...
                Last edited by Begga; 2012-11-30, 04:09.
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Någon som har en invite till någon ny spel sida nu när BitGamer är över
                  Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan

Comment

• Någon som har någon invite till någon bra sida med spel nu sedan bitGamer la ner? Hade varit väldigt uppskattat, man börjar sakna att få hem lite nya spel! Kan garantera att du bjuder in en medlem som håller hög ratio

Comment

• Skulle verkligen uppskatta bitgamer,revolutiontt eller torrentleech invite. Tusen tack på förhand

Comment

• fått nån ännu jag har iaf till rev.....

Comment

• Jag har får mig att du fick en invite till BitGamer av mig medans dom fortfarande var i farten ... Rätta mig om jag har fel men ration var inte sådär jättebra vill jag minnas ...

Original inlägg av wartech Visa Inlägg
                          Skulle verkligen uppskatta bitgamer,revolutiontt eller torrentleech invite. Tusen tack på förhand

Comment

• Är det någon som har bra ställe att dra ner nya IOS/ANDROID and so forth. Så kan jag gärna byta bort mot en Torrentleech invite ... Men inget skit tack!

Comment

• Mottager gärna en invite till bra WII tracker nu när bitgamer gått i graven. Tack på förhand.

Comment

• har två invites till torrentday.af. Byter gärna mot torrentleech!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X