Original inlägg av Musten
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites 2010 tråden
Collapse
X
-
han menade nog på den sidan. oftast får man inte ge bort/trada konton på torrentsiter, upptäcksr det är det banning på direkten. konton är bundet till den som skapade det. på de seriösare siterna är väl detta för att stoppa att inte vem som helst ska komma in genom köp/trading.
- Citat
- Flag
-
du bör ha fått en invite till NTorrents nu, gav dig min sista... du har 3 dagar på dig att accepta, förutsatt att inviten kommer framOriginal inlägg av Hult@ Visa InläggJag skulle vara mer en glad om jag kom över invites till både ntorrents och wii-leech.
Har själv några invites till swebits i utbyte om det skulle vara av intresse.
hulta78@gmail(punkt)com
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Hörru Domherren, vad har du gjort på bitGamer??? Jag gav ju dig en invite dit och nu ser jag att ditt account har blivit disabled ... NOT GOOD!!!Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej, Skulle vara tacksam om man kunde få en invite till Ntorrents, eller nån annan bra sida.
Delar Torrentleech med 3 kompisar just nu och skulle vilja ha en egen account istället.
TL Ratio: 1.76 (med flera TB nedladdade/uploadade saker)
Håller alltid min ratio över 1.5, med 100mbit BBB
roy__k@hotmail.com
Tack i förväg
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej!
Jag är i stort behov av en bra spelsida. Söker invite till en bra sida som RevolutionTT eller Torrentleech eller liknande.
Har varit medlem i Swebits sen 05 har invites i utbyte om nån vill.
Skicka till mitt mejl.
liban_spice (snabela) hotmail.com
tusen tack!Last edited by Waryah; 2010-01-15, 03:43.
- Citat
- Flag
Comment
-
Letar fortfarande efter en invite till torrentleech
Vet att det är svårt att få tag på men jag hoppas fortfarande på nån vänlig själ... Min ratio på RevTT är Ratio: 1.614 Uploaded: 101.91 GB Downloaded: 63.15 GB
Har inte fått några invites att dela ut själv där än men jag tradar mer än gärna sen när jag får några.
flasha.xbox360@gmail.com
- Citat
- Flag
Comment
-
Halloj, skulle inte tacka nej till en invite från torrentleech/TTi/swebits
mail: nikstah@ikillclowns.com
- Citat
- Flag
Comment
-
Hejsan jag är intresserad av invite till ntorrent eller swebits.
Kan erbjuda invite till Audionews.ru.
mail: victor.blomkrantz@gmail.com
- Citat
- Flag
Comment
-
Har nu invites till RevTT att trada mot en invite till Torrentleech.Original inlägg av bleppmasta Visa InläggLetar fortfarande efter en invite till torrentleech
Vet att det är svårt att få tag på men jag hoppas fortfarande på nån vänlig själ... Min ratio på RevTT är Ratio: 1.614 Uploaded: 101.91 GB Downloaded: 63.15 GB
Har inte fått några invites att dela ut själv där än men jag tradar mer än gärna sen när jag får några.
flasha.xbox360@gmail.com
- Citat
- Flag
Comment
-
Intresserad av RevolutionTT och/eller Torrentleech m.m.
SweBits
Ratio: 1.838 <-> Uppladdat: 880.08 GiB Nerladdat: 518.11 GiB
Ligger på 100/10 och seedar konstant olika filer från min externa hårdisk som innehåller ca 2.8 TB filmer och serier.
Tack på förhand!
Skicka till roulettan51an@hotmail.comLast edited by roulette51; 2010-01-19, 19:58.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har skrivit tidigare i denna tråd och är tämligen desperat över en sida med invite-system då det känns mer seriöst och säkrare på något sätt.
Torrenbytes är sidan som används för tillfället men det finns tyvärr bara 2 xbox-torrenter där. Och det är som skrivet i sten att det är det som är problemet.
Jag söker en sida, helst torrentleech, men har förstått att den sidan är väldigt svår att komma in på så jag nöjer mig med en bra och skön sida med många xbox-torrenter.
Mina stats på torrentbytes är följande; Up 5.19TB, Down 3.22TB, Ratio 1.610
Ber om en invite, tack på förhand!
- Citat
- Flag
Comment

Comment