Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Hm, det hade jag inte riktigt koll på. Men det låter ganska ologisk att jag inte får GE bort kontot, ska ju inte dela det med någon utan ger helt enkelt bort det rakt av. Eller du kanske menar reglerna här? Hursomhelst, den som är intresserad vet vart jag finns
    han menade nog på den sidan. oftast får man inte ge bort/trada konton på torrentsiter, upptäcksr det är det banning på direkten. konton är bundet till den som skapade det. på de seriösare siterna är väl detta för att stoppa att inte vem som helst ska komma in genom köp/trading.

Comment

Jag skulle vara mer en glad om jag kom över invites till både ntorrents och wii-leech.
      Har själv några invites till swebits i utbyte om det skulle vara av intresse.

hulta78@gmail(punkt)com

Comment

Original inlägg av Hult@ Visa Inlägg
        Jag skulle vara mer en glad om jag kom över invites till både ntorrents och wii-leech.
        Har själv några invites till swebits i utbyte om det skulle vara av intresse.

hulta78@gmail(punkt)com
        du bör ha fått en invite till NTorrents nu, gav dig min sista... du har 3 dagar på dig att accepta, förutsatt att inviten kommer fram
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hörru Domherren, vad har du gjort på bitGamer??? Jag gav ju dig en invite dit och nu ser jag att ditt account har blivit disabled ... NOT GOOD!!!
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Hej, Skulle vara tacksam om man kunde få en invite till Ntorrents, eller nån annan bra sida.

Delar Torrentleech med 3 kompisar just nu och skulle vilja ha en egen account istället.

TL Ratio: 1.76 (med flera TB nedladdade/uploadade saker)

Håller alltid min ratio över 1.5, med 100mbit BBB

roy__k@hotmail.com

Tack i förväg

Comment

Hej!

Jag är i stort behov av en bra spelsida. Söker invite till en bra sida som RevolutionTT eller Torrentleech eller liknande.

Har varit medlem i Swebits sen 05 har invites i utbyte om nån vill.

Skicka till mitt mejl.
              liban_spice (snabela) hotmail.com

tusen tack!
              Last edited by Waryah; 2010-01-15, 03:43.

Comment

Tjena, behöver verkligen nån bra sida att ladda ner från, tar väldigt gärna emot invites..Har 2,1 ratio på ilovetorrents o de kan jag visa

Comment

Letar fortfarande efter en invite till torrentleech
                  Vet att det är svårt att få tag på men jag hoppas fortfarande på nån vänlig själ... Min ratio på RevTT är Ratio: 1.614 Uploaded: 101.91 GB Downloaded: 63.15 GB

Har inte fått några invites att dela ut själv där än men jag tradar mer än gärna sen när jag får några.

flasha.xbox360@gmail.com

Comment

Halloj, skulle inte tacka nej till en invite från torrentleech/TTi/swebits

mail: nikstah@ikillclowns.com

Comment

Jag söker en invite till någon sida alls med xbox spel, har Xbox sky men trivs inte riktigt där. Jag har frågat efter TL invites tidigare men nöjer mig med andra sidor också.

musten 3 {a} gmail . com

Comment

Tja

Söker invite till torrentleech, är bra på att seeda och hålla min ratio uppe, har 100/100.

Comment

Hejsan jag är intresserad av invite till ntorrent eller swebits.

Kan erbjuda invite till Audionews.ru.

mail: victor.blomkrantz@gmail.com

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
                            Letar fortfarande efter en invite till torrentleech
                            Vet att det är svårt att få tag på men jag hoppas fortfarande på nån vänlig själ... Min ratio på RevTT är Ratio: 1.614 Uploaded: 101.91 GB Downloaded: 63.15 GB

Har inte fått några invites att dela ut själv där än men jag tradar mer än gärna sen när jag får några.

flasha.xbox360@gmail.com
                            Har nu invites till RevTT att trada mot en invite till Torrentleech.

Comment

Intresserad av RevolutionTT och/eller Torrentleech m.m.

SweBits
                              Ratio: 1.838 <-> Uppladdat: 880.08 GiB Nerladdat: 518.11 GiB

Ligger på 100/10 och seedar konstant olika filer från min externa hårdisk som innehåller ca 2.8 TB filmer och serier.

Tack på förhand!

Skicka till roulettan51an@hotmail.com
                              Last edited by roulette51; 2010-01-19, 19:58.

Comment

Jag har skrivit tidigare i denna tråd och är tämligen desperat över en sida med invite-system då det känns mer seriöst och säkrare på något sätt.

Torrenbytes är sidan som används för tillfället men det finns tyvärr bara 2 xbox-torrenter där. Och det är som skrivet i sten att det är det som är problemet.

Jag söker en sida, helst torrentleech, men har förstått att den sidan är väldigt svår att komma in på så jag nöjer mig med en bra och skön sida med många xbox-torrenter.

Mina stats på torrentbytes är följande; Up 5.19TB, Down 3.22TB, Ratio 1.610

Ber om en invite, tack på förhand!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X