Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Invites till BitGamer

Ja som titeln säger så har jag två invites till BitGamer och undrar om nån känner sig för att behöva en ... Tar gärna nåt annat i byte men det är inte dödsviktigt
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
      Ja som titeln säger så har jag två invites till BitGamer och undrar om nån känner sig för att behöva en ... Tar gärna nåt annat i byte men det är inte dödsviktigt
      även jag har 2 invites till samma tracker... uppge följande information:

Ratio på en annan tracker (gärna flera, så jag kan se att du sköter dig!)
      E-mail adress dit jag ska skicka en invite
      Vad du har att erbjuda tillbaka, om du har något att erbjuda mig för att jag ger dig en invite...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tänkte bara att tillägga att jag vill ha samma info osv. som Swizzy skrev i sitt inlägg ... Edit: En Invite kvar ... Först till kvarn.......
        Last edited by Begga; 2010-03-04, 23:58.
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Hej jag är intresserad av en invite till bitgamer jag kan erbjuda en till iptorrent om det skulle vara av intresse på swepiracy har jag ratio 6,683, på bitsoup org har jag 788,331
          på demonoid har jag 9,77 och på swetv har jag 15,44.

Här står datorn på dygnet runt och jag tokladdar inte ner utan har koll på saker och ting har BBB 100mbits lina så inga problem med seedningen.

vid intresse är mailen till mig info@hemtjansterkalmar.se
          Tack på förhand
          Last edited by yrrol101; 2010-03-04, 23:37.

Comment

Är fortfarande intresserad av en invite till TL (jaja jag är tjatig ;op)
            Har en invite till RevTT att trada med.
            Har 100/100 lina så seeds är inga problem. Ratio på RevTT Ratio: 2.043 Uploaded: 453.31 GB Downloaded: 221.84 GB

Comment

En invite till torrentleech hade varit jävligt najs

Har ratio 1,4 på TTI med 900Gb uppladdat

Comment

Original inlägg av yrrol101 Visa Inlägg
                Hej jag är intresserad av en invite till bitgamer jag kan erbjuda en till iptorrent om det skulle vara av intresse på swepiracy har jag ratio 6,683, på bitsoup org har jag 788,331

Här står datorn på dygnet runt och jag tokladdar inte ner utan har koll på saker och ting har BBB 100mbits lina så inga problem med seedningen.

vid intresse är mailen till mig leffekarlsson@*************

Tack på förhand
                Jag tar gärna ett byte till ett ställe med Tv / Film ... Men den där mailen duger inte.

Comment

Tjenare nej jag vet inte hur man får in mailen i meddelandet försökt på alla vis märkligt

info@hemtjansterkalmar.se

använd denna mailen istället den fungerade tydligen

Vad har du för mail så du kan få inviten till iptorrent
                  Last edited by yrrol101; 2010-03-04, 23:40.

Comment

Skulle vilja ha en invite till Torrentleech! Sitter och trycker på en Demonoid-invite som jag kan byta mot. :P

Sitter även på 100/100 stadsnät. Har datorn på dygnet runt, och ca. 4,5 i ratio på diverse torrentsidor.

Hör gärna av er om ni har någon!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                      Jag tar gärna ett byte till ett ställe med Tv / Film ... Men den där mailen duger inte.
                      Jag hade problem utav någon anledning att skriva mail adressen men denna här fungerar. info@hemtjansterkalmar.se

Du kan ju ge mig din med tanke på iptorrent inviten
                      jag har invites till takeabyte också

Mvh Leif
                      Last edited by yrrol101; 2010-03-06, 00:47.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        även jag har 2 invites till samma tracker... uppge följande information:

Ratio på en annan tracker (gärna flera, så jag kan se att du sköter dig!)
                        E-mail adress dit jag ska skicka en invite
                        Vad du har att erbjuda tillbaka, om du har något att erbjuda mig för att jag ger dig en invite...
                        Hej jag är intresserad av en invite till bitgamer jag kan erbjuda en till iptorrent eller takebyte om det skulle vara av intresse. på swepiracy har jag ratio 6,683, på bitsoup org har jag 788,331

vid intresse är mailen till miginfo@hemtjansterkalmar.se
                        Tack på förhand

Comment

Hej! Jag söker invites till xbox sky eller RevolutionTT, jag skulle verkligen uppskatta en invite

De enda invites jag kan erbjuda är demonoid, hör av er på sphezz1(at)live.se eller skicka PM, tack!

Comment

Söker Torrentleech invite.

Kan inte erbjuda någon annan invite, men kan garanterat förhandla fram något till din fördel.

Comment

jag har 4st tti invite som jag skulle vilja byta mot torrentleech....
                              Ratio: 2.998 733.18 GB 244.56 GB ....de e det jag har på tti....skulle verkligen uppskatta om de e nån som ville byta....

Comment

Fortfarande en BitGamer invite kvar ... Den första som skriver här får den ... No g-strings attached ...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X