Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Söker invite till TorrentLeech

Kan erbjuda TvTorrents invite med medkommande GCreds
    För er som inte vet var TvTorrents är så är det imo den bästa trackern för er som gillar att kolla på tv-serier. Stort urval och grym hastighet

Comment

• Kan tänka mig att byta en invite till torrentleech mot en invite till någon rikigt bra musik-tracker (har redan konto på vipmusic).

Inga skamliga förslag nu och du måste kunna visa bevis på en bra ratio.

Comment

• Jag har tyvärr inget account på någon av dessa sidor men jag har flashat mitt xbox nu och är verkligen i behov av en invite (skulle tillockmed kunna tänka mig att betala en slant).
        Jag kan lova att jag kommer hålla en hög ratio eftersom jag alltid har på datorn och seedar 24/7.

Tack på förhand.

Email: perssonrulez@hotmail.com
        Last edited by perssonrulez; 2010-06-28, 16:30.

Comment

• Hej alla!

Är i desperat behov av invite till revolutiontt.

Har varit aktiv på revolutiontt i många år men kom hem efter längre tids resa och nu verkar det som att mitt konto är inaktiverat...

Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa till så tack på förhand!

Mvh
          Simon
          mc_profet@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av perssonrulez Visa Inlägg
            Jag har tyvärr inget account på någon av dessa sidor men jag har flashat mitt xbox nu och är verkligen i behov av en invite (skulle tillockmed kunna tänka mig att betala en slant).
            Jag kan lova att jag kommer hålla en hög ratio eftersom jag alltid har på datorn och seedar 24/7.

Tack på förhand.

Email: perssonrulez@hotmail.com
            Vill du ha en invite till bitgamer?
            Kan skicka en senare i eftermiddag om du vill och om jag har kvar invites.
            i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

• er det ingen som vill byta.....tti mot TL....jag har 4 invites och bra stats på tti....skysst om någon ställer upp

Comment

• Original inlägg av ndrangheta Visa Inlägg
                Vill du ha en invite till bitgamer?
                Kan skicka en senare i eftermiddag om du vill och om jag har kvar invites.
                Ja det vore ju otroligt snällt om du kunde skicka en invite till bitgamer!

Comment

• Någon som har en invite till torrentleech över, kan byta mot en invite till mma-tracker.

Comment

• Tjo Tänkte kolla om man skulle kunna få en inv till Swebits, Vet exakt hur allt funkar. Har 100/100 så seeda blir NP!

Ty på förhand

Comment

• Hej, skulle vilja ha en invite till TL (eller annan bra tracker). Kan tänka mig att byta mot Swebits inv. Har 100/10 lina själv och håller alltid bra ratio.

Comment

• Original inlägg av Kolsyrat Visa Inlägg
                        Tjo Tänkte kolla om man skulle kunna få en inv till Swebits, Vet exakt hur allt funkar. Har 100/100 så seeda blir NP!

Ty på förhand
                        Vad har du att erbjuda själv då?

Comment

• Original inlägg av steffe83 Visa Inlägg
                          Vad har du att erbjuda själv då?
                          det står? swebits...?
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• BitGamer ...

Har fyra invites till BitGamer ... Dom åker iväg nu och jag har inga krav såsom bevis på tidigare bra ratio och dylik shit ...
                            Edit: 3 st kvar
                            Last edited by Begga; 2010-07-16, 20:48.
                            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                              Har fyra invites till BitGamer ... Dom åker iväg nu och jag har inga krav såsom bevis på tidigare bra ratio och dylik shit ...
                              Edit: 3 st kvar
                              tar gärna en invite sitter på 100/100, kan byta mot TD invite (är nere pga hårdvaru fel nu men är nog snart fixat)

Comment

• Original inlägg av Callypb Visa Inlägg
                                Hej, skulle vilja ha en invite till TL (eller annan bra tracker). Kan tänka mig att byta mot Swebits inv. Har 100/10 lina själv och håller alltid bra ratio.
                                hej jag har en invite till tl som jag gärna byter emot en invite till swebits min email är hansson_552@hotmail.com

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X