Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har TTi invite och byter gärna mot en Torrentleech invite.
    Hör av dig om du är intresserad någon

Comment

• Söker invite till torrentleech. Maila gärna till greverif@hotmail.com

Tack på förhand!

Comment

• Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till torrentleech

Har bra ratio på nuvarande sida: http://tinypic.com/r/jhg653/7
        mrboysen@hotmail.com
        Tack på förhand!
        Last edited by Obbe; 2011-08-31, 17:46.

Comment

• Invite skickad till BitGamer skickad ...
          Original inlägg av Obbe Visa Inlägg
          Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer och/eller torrentleech

Har bra ratio på nuvarande sida: http://tinypic.com/r/jhg653/7
          mrboysen@hotmail.com
          Tack på förhand!
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
            Invite skickad till BitGamer skickad ...
            Man tackar!

Comment

• Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer.

ottor666@gmail.com
              Last edited by Ulan; 2011-10-23, 15:25.

Comment

• Invite skickad ...

Original inlägg av Ulan Visa Inlägg
                Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer.

ottor666@gmail.com
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                  Invite skickad ...
                  Tackar så mycket.

Comment

• Nemas Problemas ...

Comment

• Har läst runt lite och bitgamer verkar bra..
                      nån som har en invite? jag är nu endast på TorrentDay, har ingen invite men kan fixa fram om nån vill ha..
                      Ratio: 4.504 <-- och detta är med dålig seedning

hockey_steffe@hotmail.com

tack på förhand..
                      Last edited by HockeySteffe; 2011-10-31, 11:07.

Comment

• Tjenare jag skulle gärna vilja ha en invite till torrentleech bitgamer xboxsky min e-mail är lillsimme@hotmail.se

Comment

• Har skickat dig en invite till BitGamer ... Se nu bara till att hålla en bra ratio så jag slipper skämmas för att invitat dig ... Ett tack!! räcker för att göra mig nöjd ...
                          Original inlägg av lillsimme Visa Inlägg
                          Tjenare jag skulle gärna vilja ha en invite till torrentleech bitgamer xboxsky min e-mail är lillsimme@hotmail.se

Comment

• Tackar begga

Comment

• hej jag skulle villja en invite till torrentleech bitgamer min mail lilpowner@gmail.com

Comment

• Hej, jag undrar om det är någon som kan erbjuda en invite till passthepopcorn ? jag kunde får man väl säga erbjuda invite till tti och bitgamer.
                                mail: lycktner@live.se

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X