hur gör man för att slippa fixa ny account hela tiden på Live när prova på gold i 1 mån tar slut.som nu så fixar jag bara ett nytt msn konto för att få 1 mån gold gratis.blir ganska jobbigt att fixa nytt account oxå.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Live account + Msn konto
Collapse
X
-
Vad jag vet så funkar det bara tre gånger per konsol att få ny 1 månads guldOriginal inlägg av konya Visa Inlägghur gör man för att slippa fixa ny account hela tiden på Live när prova på gold i 1 mån tar slut.som nu så fixar jag bara ett nytt msn konto för att få 1 mån gold gratis.blir ganska jobbigt att fixa nytt account oxå.
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
-
svaret är ganska enkelt: du KÖPER live...Original inlägg av konya Visa Inlägghur gör man för att slippa fixa ny account hela tiden på Live när prova på gold i 1 mån tar slut.som nu så fixar jag bara ett nytt msn konto för att få 1 mån gold gratis.blir ganska jobbigt att fixa nytt account oxå.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
köpa live det va inte roligt sagt hehehhe.jaja så då finns det inget att göra åt saken.konstigt att det inte finns hack till det eller det kanske finns vem vet.Original inlägg av Swizzy Visa Inläggsvaret är ganska enkelt: du KÖPER live...
jag vet bara det att det måste finnas ett sätt att komma förbi den men hur?
det visar sig med tiden.
- Citat
- Flag
Comment

Comment