Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Live account + Msn konto

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Live account + Msn konto

hur gör man för att slippa fixa ny account hela tiden på Live när prova på gold i 1 mån tar slut.som nu så fixar jag bara ett nytt msn konto för att få 1 mån gold gratis.blir ganska jobbigt att fixa nytt account oxå.

Original inlägg av konya Visa Inlägg
    hur gör man för att slippa fixa ny account hela tiden på Live när prova på gold i 1 mån tar slut.som nu så fixar jag bara ett nytt msn konto för att få 1 mån gold gratis.blir ganska jobbigt att fixa nytt account oxå.
    Vad jag vet så funkar det bara tre gånger per konsol att få ny 1 månads guld
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av konya Visa Inlägg
      svaret är ganska enkelt: du KÖPER live...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        svaret är ganska enkelt: du KÖPER live...
        köpa live det va inte roligt sagt hehehhe.jaja så då finns det inget att göra åt saken.konstigt att det inte finns hack till det eller det kanske finns vem vet.
        jag vet bara det att det måste finnas ett sätt att komma förbi den men hur?
        det visar sig med tiden.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X