Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Missljud från DVD-läsare.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bitte la bara till Liteon i sökordet sökte på: Xbox 360 Liteon Magnet

så fick jag fram den där videon
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Bitte la bara till Liteon i sökordet sökte på: Xbox 360 Liteon Magnet

så fick jag fram den där videon
      för trött för detta, tryckte på första bästa.

Comment

då e det tur att du har mig som inte är så trött, börjar bli van vid att vara vaken såhär dags... osså måste man sluta med det snart bara för att jag blivit van
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

har du ett får i dvd-spelaren?

Så låter en av mina boxar med.. Alltid låtit på detta viset men det är bara en kort stund så aldrig brytt mig om det direkt.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
            upptäckte detta nu.. kanske går att åtgärda med lim för någon reservdel blir nog svår

Vad var det för modell DVD läsare o vill du ha en bättre begagnad reservdel för 0:- för att du är så underbart go o hjälpsam i forumet ?
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Vad var det för modell DVD läsare o vill du ha en bättre begagnad reservdel för 0:- för att du är så underbart go o hjälpsam i forumet ?
              det vore ju jättesnällt. då jag inte har tillgång till xecuter 3 eller probe just nu så funderar jag att skicka den till er, så kan ni ju byta delen när ni ändå håller på. vad jag förstått så kostar det 350:- om jag skickar läsaren löst.. men är verkligen frakten 220:- ? kan jag inte skicka med ett sådant vadderat sverigekuvär som ni returnerar den i, det är väl lika smidigt?!

Comment

Borde fungera, en flashning o byte av lock då om jag tolkar det rätt
                Skriv det i ett brev när du skickar in den till oss bara
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Borde fungera, en flashning o byte av lock då om jag tolkar det rätt
                  Skriv det i ett brev när du skickar in den till oss bara
                  japp, de stämmer, ixtreme lt var tänkt så kan man ev. testköra mot nätet och se vad som händer i november (som vanligt), nu när man kan uncrippla den med update om det skiter sig istället för att löda och jobba sig med hexeditorer som man var tvungen att göra senast.

ska kolla upp vad det kostar att skicka den så skickar jag ev. med kuvär/paket för retur om det är värt det. postar den förmodligen idag eller imorgon i så fall.

det jag undrar är vilket alternativ man ska använda för att beställa, dropin med lös läsare kostar 350:- men enda alternativet jag finner i er webshop är något för 400:- hm?!

Comment

japp, de stämmer, ixtreme lt var tänkt så kan man ev. testköra mot nätet och se vad som händer i november (som vanligt), nu när man kan uncrippla den med update om det skiter sig istället för att löda och jobba sig med hexeditorer som man var tvungen att göra senast.

ska kolla upp vad det kostar att skicka den så skickar jag ev. med kuvär/paket för retur om det är värt det. postar den förmodligen idag eller imorgon i så fall.

det jag undrar är vilket alternativ man ska använda för att beställa, dropin med lös läsare kostar 350:- men enda alternativet jag finner i er webshop är något för 400:- hm?!
                    skriv ett brev med vad som skall göras, du behöver inte lägga en beställning för en sådan sak i förväg, eftersom vi inte monterar i någon direkt extra hårdvara vid flashningar...

mjukvaran du får av oss är iXtreme LT 1.1, den senaste versionen av LT...
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      skriv ett brev med vad som skall göras, du behöver inte lägga en beställning för en sådan sak i förväg, eftersom vi inte monterar i någon direkt extra hårdvara vid flashningar...

mjukvaran du får av oss är iXtreme LT 1.1, den senaste versionen av LT...
                      jo men ni vill väl ha betalt för flashningen eller?! hur sköts den i så fall?

Comment

jo men ni vill väl ha betalt för flashningen eller?! hur sköts den i så fall?

Brevpostförskott 210 - 220 kr för att den skall fraktas säkert.

Byte av snurran i locket 0:- alt ett nytt lock från en beggad läsare där laser eller styrkort är död som vi har som skrot hos oss.

Flashning av Lös Lite-On utan laser calib "iXtreme LT 1.1" ( om läsaren varit flashad tidigare ) eller bara billigt för att snålvattnet rinnger 350 kr

Flashning med Laserkalibreringsdata av ny Lite-on läsare "iXtreme LT 1.1 CAL som vi kallar dem" lös eller i maskin 700 kr

Betalning mot postförskott ( Frakt + flash + vi bjukkar på ett lock eller centrumstabilisatormokkagrunka )

Skriv att det är du som är Int21 i brevet o att centrumgrunkkan i locket skall bytas så kanske vi rabatterar allt efter samråd med vår underbart goa chef Hansi
                        *Han lär säkert skälla på mig ändå för han tycker det är roligt..*

O för er andra som tror ni kan få en läsare moddad billigare "Vi har Ints serienummer på DVD läsare redan o matcha mot *skratt*
                        Last edited by Pendragon; 2010-05-06, 17:32.
                        / Pendragon

Comment

Brevpostförskott 210 - 220 kr för att den skall fraktas säkert.

Byte av snurran i locket 0:- alt ett nytt lock från en beggad läsare där laser eller styrkort är död som vi har som skrot hos oss.

Flashning av Lös Lite-On utan laser calib ( om läsaren varit flashad tidigare ) eller bara billigt för att snålvattnet rinnger 350 kr

Flashning med Laserkalibreringsdata av ny Lite-on läsare lös eller i maskin 700 kr

Betalning mot postförskott ( Frakt + flash + vi bjukkar på ett lock eller centrumstabilisatormokkagrunka )
                          hmm.. jag var förut och ordnade bra emballage för tur och retur, skrev brev vad som ska göras, tog även ut 350:- i kontanter som ligger med, funkar detta förslag? då slänger jag det på posten om 10min!

Comment

hmm.. jag var förut och ordnade bra emballage för tur och retur, skrev brev vad som ska göras, tog även ut 350:- i kontanter som ligger med, funkar detta förslag? då slänger jag det på posten om 10min!
                            Ja det funkar det med, dock rekommenderar vi inte att man skickar pengar på det sättet om paketet försvinner på posten.

Vi skall inte ha klåfingriga mottagare heller men vill du försäkra dig så filma när du lägger pengar i ett kuvert o försluter försändelsen med massa tejp

Kör en Att Kent så får jag den förmodligen innan någon öppnat paketet direkt med.
                            / Pendragon

Comment

visst, kanon.. vad är adressen det ska skickas till?

Comment

visst, kanon.. vad är adressen det ska skickas till?

Som Postpaket:

Postpaket
                                NETCARE AB
                                Box 17020

104 62 Stockholm

Som Företagspaket:

Företagspaket
                                Netcare AB
                                Blekingegatan 16
                                118 56 Stockholm

Postpaketen körs ut av Posten till oss så de kan från du får ( Har mottagit kolli ) ta tre dagar för dem då de av en skitdum anledning kvittar ut kollina innan de åker till oss.
                                Företagspaket åker direkt till vår dörr snabbt utan liggetid men kostar mer för dig.
                                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X