Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Missljud från DVD-läsare.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

tack.. här kommer mitt oscarvinnande videobevis.

http://rapidshare.com/files/384213444/SAM_0828.MP4.html

snabbfråga till.. detta går ju som brev, vilken adress använder jag mig av då? antar jag kan köra på den undre då?!
    Last edited by int21; 2010-05-06, 18:05.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      tack.. här kommer mitt oscarvinnande videobevis.

http://rapidshare.com/files/384213444/SAM_0828.MP4.html

snabbfråga till.. detta går ju som brev, vilken adress använder jag mig av då? antar jag kan köra på den undre då?!

NETCARE AB
      Box 17020

104 62 Stockholm

/ Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        NETCARE AB
        Box 17020

104 62 Stockholm

bra.. då slapp jag skriva om.. slänger det på posten nu och håller tummarna.

Comment

bra.. då slapp jag skriva om.. slänger det på posten nu och håller tummarna.
          Swizzy laddade ned din video som inte låg på You Tube o vi såg att från

<Ironi>
          0.09 och fram i videon försvinner kuvertet ur bild
          Vi tror därför att du flörtat med den kassa personalen på posten o hoppas att det inte är Scannade pengar di skickat då man bara såg en sida
          </Ironi>

Nej det reder sig säkert *ler* We just pull your leg!
          *Not that one you dirty...

Du såg iaf ut som du gjort det där förut.... fibblat med saker med en hand o filma med andra *asgarv*
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Swizzy laddade ned din video som inte låg på You Tube o vi såg att från

<Ironi>
            0.09 och fram i videon försvinner kuvertet ur bild
            Vi tror därför att du flörtat med den kassa personalen på posten o hoppas att det inte är Scannade pengar di skickat då man bara såg en sida
            </Ironi>

Nej det reder sig säkert *ler* We just pull your leg!
            *Not that one you dirty...

Du såg iaf ut som du gjort det där förut.... fibblat med saker med en hand o filma med andra *asgarv*
            ja du får vara jävligt fingerfärdig för att öppna det lilla kuväret, ta ut pengar och stänga det igen med dålig klister på ynka sekunder.

hahaha.. faktisk inte.. med det är förberedelse som gäller.

vet du vad den mattsvarta färgen på elite har för värde? tänkte lacka om denna boxen medans jag väntar.

Comment

ja du får vara jävligt fingerfärdig för att öppna det lilla kuväret, ta ut pengar och stänga det igen med dålig klister på ynka sekunder.
              Du kan ju haft två kuvert, en som du lade ned pengar i o en till du bytte mot när den vita var ur bild *pilutta dig*

hahaha.. faktisk inte.. med det är förberedelse som gäller.
              *Host* Yeah right.... *Host*

vet du vad den mattsvarta färgen på elite har för värde? tänkte lacka om denna boxen medans jag väntar.
              Gå förbi en färghandel, de skall ha en såndär grunka som filmar en färg o sen visar färgkod Mattsvart är det iaf

# 000000 samma som Phantone 426 C *Svart*

Men jag tror mer på att en #FF00CC eller Phantone 807 C skulle smälta in på dina fester *Knallrosa*
              Last edited by Pendragon; 2010-05-06, 18:31.
              / Pendragon

Comment

Du kan ju haft två kuvert, en som du lade ned pengar i o en till du bytte mot när den vita var ur bild *pilutta dig*
                hahah sån jävla överkurs!!!

Gå förbi en färghandel, de skall ha en såndär grunka som filmar en färg o sen visar färgkod Mattsvart är det iaf

# 000000 samma som Phantone 426 C *Svart*

Men jag tror mer på att en #FF00CC eller Phantone 807 C skulle smälta in på dina fester *Knallrosa*
                okej, tack!

Comment

Tänk dig vad poppis man skulle vara på fester hos tjejerna med en Rosa 360 Vi sålde Rosa 360 wireless kontroller förut, de sålde som smör i solsken, de turkosa gick inte lika fort...

Jag hann inte köpa en rosa själv *surar*

ang färgkod, så be o få kika på en färgkarta ( palett ) hos färghandeln innan, jag torr Stan64as Photoshop inte är riktigt som den skall eller så är det sidorna jag googlade info på efter jag fick färgkoderna på Photoshop som är knasiga.
                  Last edited by Pendragon; 2010-05-06, 18:36.
                  / Pendragon

Comment

har ni möjligtvis en hddkabinett utan hdd i reservlagret? vad skulle en sådan kosta med kompispris?

Comment

Japp vi har sådana, släng iväg ett mail till hansi vet jag
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        Japp vi har sådana, släng iväg ett mail till hansi vet jag
                        finner ingen mail och inte heller pm funktion. du eller pendragon kan ju kika på ärendet när hansi är på gott humör och slänga ett pm till mig.

Comment

Will do
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

finner ingen mail och inte heller pm funktion. du eller pendragon kan ju kika på ärendet när hansi är på gott humör och slänga ett pm till mig.
                            Jag lade upp produkten i Webshoppen nyss då han som gör sånt inte "Hunnit" http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1194&xSec=112
                            Dock lade jag inte till den i vårt kassasystem, det får den andra slöhögen göra

249 kr för ett tomt kabinett.
                            / Pendragon

Comment

Jag lade upp produkten i Webshoppen nyss då han som gör sånt inte "Hunnit" http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1194&xSec=112
                              Dock lade jag inte till den i vårt kassasystem, det får den andra slöhögen göra

249 kr för ett tomt kabinett.
                              kanonbra, måste komplettera med en sådan till arcadeboxen.. en wd blue 250gb måste åxå inhandlas.

*edit* ni vet om att frakten är gratis om man beställer nu på denna pryl. det händer inte ett skit på fraktkostnad om man ändrar den, det gör det på andra produkter. inväntar till ni fixat det för att vara snäll. btw.. är den liten nog att skicka som brev?
                              Last edited by int21; 2010-05-07, 13:00.

Comment

kanonbra, måste komplettera med en sådan till arcadeboxen.. en wd blue 250gb måste åxå inhandlas.

*edit* ni vet om att frakten är gratis om man beställer nu på denna pryl. det händer inte ett skit på fraktkostnad om man ändrar den, det gör det på andra produkter. inväntar till ni fixat det för att vara snäll. btw.. är den liten nog att skicka som brev?
                                då är frakten fixad
                                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X