Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Waves Patcher problem !!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Waves Patcher problem !!

Hej ..

när jag försöker instalera 360 waves Patcher 1.2.1 får jag det här FRANSKA error medelandet hela tiden ??

Echec de l'ouverture du fichier
    C:\users\myname\AppData\Local|Temp\WD_8D5B.tmp\INS TALL.ZIP.
    L'installation est abandonee

har kört programmet mycke förut, men nu efter att jag instalerade win 7 kan jag inte instalera det ...

nån som har en lösning ??

Original inlägg av Google Translate
    Det gick inte att öppna filen
    Installationen är helt överges
    alltså, den letar efter en fil som inte finns där programmet tror att den ska ligga...

*edit:*

Jag förstår inte riktigt varför folk ska envisas med att vara så j*vla snåla och patcha bort waves istället för att uppgradera och slippa allt jävla strul med att patcha?!?!?! ni som har Liteon/Benq behöver inte äns bry er om stealthen stämmer längre, så whats the f-word point of patching?!?!?!

det är mycket mycket mycket lättare att helt enkelt uppgradera mjukvaran i 360'n, and that's that... inga fler problem!
    Last edited by Swizzy; 2010-05-27, 00:37.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

okay, måste jag lämna in den för att upgradera, eller kan jag göra det själv ??

Comment

När man uppgraderar Flashningen i en 360 gör man det genom att helt enkelt flasha om driven, det kan du göra själv om du vet vad du håller på med och har rätt utrustning (rätt program och hårdvara i din dator framförallt) jag har guider för Liteon flashningar på min hemsida, och även en video guide för hitachi [OBS: dessa kräver att du gör lite annat innan du kan börja guiden; Få in driven i Mode B, om du har en tidigare flashad drive behöver du bara starta driven med trayen ute...]
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Så det är mer strul med att patcha via ett program med ett mus click som tar ungefär 5 sekunder innan du lägger backupen på en skiva än att, fysiskt öppna konsolen och sedan ansluta den till en dator och köra programvara för att flasha den =) ?
          För att inte tala om att behöva koppla ur konsolen och skicka/ta den till en butik/person som kan göra de åt än om man inte kan göra de själv(och betala).

Kan hålla med om detta ifall de gäller en ny flashad maskin, om man nu inte bryr sig om live så kan man likaväl lägga in den där nostealth versionen.

I övrigt skulle jag tro att krille111 har fått tag på en äldre version av programmet.

Comment

Original inlägg av scw Visa Inlägg
            Så det är mer strul med att patcha via ett program med ett mus click som tar ungefär 5 sekunder innan du lägger backupen på en skiva än att, fysiskt öppna konsolen och sedan ansluta den till en dator och köra programvara för att flasha den =) ?
            För att inte tala om att behöva koppla ur konsolen och skicka/ta den till en butik/person som kan göra de åt än om man inte kan göra de själv(och betala).

Kan hålla med om detta ifall de gäller en ny flashad maskin, om man nu inte bryr sig om live så kan man likaväl lägga in den där nostealth versionen.

I övrigt skulle jag tro att krille111 har fått tag på en äldre version av programmet.
            Om man inte är helt säker på vad man göra när man patcha om spelen är det mycket lättare att helt enkelt få maskinen uppdaterad, då slipper man dessutom tänka på allt vad gäller stealth om man inte bryr sig om live... det tror jag alla kan hålla med om?
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av krille111 Visa Inlägg
              Hej ..

när jag försöker instalera 360 waves Patcher 1.2.1 får jag det här FRANSKA error medelandet hela tiden ??

Echec de l'ouverture du fichier
              L'installation est abandonee

har kört programmet mycke förut, men nu efter att jag instalerade win 7 kan jag inte instalera det ...

nån som har en lösning ??

Översättning:
              Kan inte öppna filen C:\users\myname\AppData\Local|Temp\WD_8D5B.tmp \INSTALL.ZIP.
              Installationen avbryts!

Tips:
              Fulpatcha inte sönder bra spel
              Lite som att köra en fin bil med fina fälgar o slitna däck, när däcken går sönder så byter man till begagnat skitgummi om o om igen...
              Typ sådana däckverkstäderna kränger av folks bilar när de kommer in o byter till nytt fräscht gummi.

Inte säkert någonstans alls...

Skulle du verkligen vilja använda någons gamla begagnade gummi *fnizz*
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

!!! Helt OT, men jag skriver här då denna tråd verkar lite aktiv. Varför kan jag inte skapa ny tråd? Har inte kunnat det på ett par dagar nu!

Comment

Original inlägg av zhilmoen Visa Inlägg
                  !!! Helt OT, men jag skriver här då denna tråd verkar lite aktiv. Varför kan jag inte skapa ny tråd? Har inte kunnat det på ett par dagar nu!
                  det e en bugg, skriv "test" som både titel och innehåll sen editerar du
                  Google is your friend!

Comment

Radera din gamla version och Googla "Xbox 360 Waves Patcher v1.2.6" utan citattecken och ladda ner den senaste versionen. Det funkar fint för mig och jag kör också med Win 7.

Jag ser inget fel med att fulpatcha en redan bannade konsol eller en "flaggade" konsol. Krille111s Xbox 360 är nästan garanterad flaggat om han har spelat online med en äldre firmware än Ixtreme LT.

Comment

altså, boxen e' redan bannad ...
                      ska testa med v1.2.6 ..

Tackar ...

Comment

Problemet ligger väl om man skaffar en ny eller lånar ut spel till kompisar
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                          Problemet ligger väl om man skaffar en ny eller lånar ut spel till kompisar
                          Då kan man bränna om spelen med korrekt stealth. Man förlorar bara en dual layer skiva och lite tid

Comment

Tror att det är ngt med Win7 som gör att det inte går att installera.
                            Har provat olika versioner på 2 olika burkar.

Dock finns det en "installerad" version att ladda hem.
                            Ca 215mb, kanske 190

Bara ladda hem, och extract så fungerar det.
                            Det blir ingen installation, och inga ikoner/genvägar. Så man får starta progammet manuellt

Comment

Jag lydde "Ratchet" råd och hittade "Xbox 360 Waves Patcher v1.2.6", (vilket jag hadde förm mej jag redan testat) och nu funkar det perfekt .. för min del är "patchern" helt klart lättast, 30 sekunder till wave 3, bränna, spela .. i alla fall .. Tack för alla tips ..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X