Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Waves Patcher problem !!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

om man tänker såhär då:
    din nuvarande konsoll dör... du skaffar en ny... du får den flashad med senaste firmware..
    du får bränna om alla dina skivor eftersom dom du har är fulpatchade

sorry... fel i mitt tänk... senaste firmware kollar ju inte skivorna...
    men hade dom varit ordentliga hade du kunnat köra dom på live!

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
      om man tänker såhär då:
      din nuvarande konsoll dör... du skaffar en ny... du får den flashad med senaste firmware..

Nej du tänker inte så fel
      Det är rätt riktigt att man om man får en ny maskin för den gamla bannade dör måste rosta om samtliga skivor om man vill försäkra sig om att man är lite säkrare på live...

Bättre göra rätt från början o ladda ficklampan med fräscha batterier än att treva i mörker för man snålat o kört med halvt urladdade från en urtjänade batterier holk...
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
        om man tänker såhär då:

Javisst, det är inte en helt perfekt lösning, men om man nu är så snål att man piratkopierar dussintals spel så att man inte kan hålla reda på vilka som är fulpatchade eller inte så får man faktiskt skylla sig själv lite

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
          Javisst, det är inte en helt perfekt lösning, men om man nu är så snål att man piratkopierar dussintals spel så att man inte kan hålla reda på vilka som är fulpatchade eller inte så får man faktiskt skylla sig själv lite
          Snicksnack
          Det är ju döenkelt o köra en .iso genom ABGX360 o sen bränna ut eller redan rostade skivor och dumpa som iso o tvätta rent o bränna ut på nytt
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

För mig, personligen, fungerar wave patcher prima. Jag har dock ett annat problem, har bytt till windows 7 nu (hade xp innan) programmet är inte kompatibelt med mitt windows 7, tror jag har home premium, microsoft låter mig inte köra virtual pc, någon som vet om det finns 360 wave patcher i olika versioner?

Comment

kör du x86 eller x64 på datorn? har du uppdaterat systemet till maximum?
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag kör x64 Windows 7 Home premium, underligt detta

Comment

Original inlägg av Jokkopokko Visa Inlägg
                  Jag kör x64 Windows 7 Home premium, underligt detta
                  där har du problemet, programmet är kodat för 32 bitars architektur, det vill säga du kan inte köra det på en dator med 64-bitars OS
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    där har du problemet, programmet är kodat för 32 bitars architektur, det vill säga du kan inte köra det på en dator med 64-bitars OS
                    Bah, jag kör 32-bitarsprogram varje dag hela tiden på mina 64-bitars windowsar...
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                      Bah, jag kör 32-bitarsprogram varje dag hela tiden på mina 64-bitars windowsar...
                      Perhaps, men vissa 32-bitars program fungerar inte med 64-bitars
                      Google is your friend!

Comment

Aha där fick man det svart på vitt
                        Virtual PC en idè då, kanske?

Comment

Maybe, kolla också att du uppdaterat din dator till max, om det finns några uppdateringar som inte rör hårdvara (drivrutiner) bör du installera dessa
                          Google is your friend!

Comment

Tackar i vilket fall för hjälpen, vet att ni inte gillar patchande men ni hjälper till ändå !

Inget direkt intressant som kommer ut just nu och det är verkligen ett i-landsproblem med activate.iso-skivan -man tutar å kör ^^

Comment

Hallå igen ...

360 Waves Patcher har funkat hitils på alla spel, men nu kom BulletStorm, och då
                              fick jag medelande att 360 Waves Patcher inte kännde igen wave på iso:n
                              jag körde på ändå, men när jag laddar skivan vill den updatera boxen,
                              de finns ingen hd så det funkar inte ...

nån ide om hur jag kan spela spelet ??
                              och om jag kommer ha samma problem med nyare spel ..

Comment

Men för h*****e krille111, nu får du iaf medge att uppdatera till iXtreme LT alt. iXtreme LT+ skulle göra det här rätt mycket lättare. Du kommer ju få det här problemet snart sagt varje gång du ska bränna ett spel då det dykt upp en ny Wave version. LT och LT+ skiter i om så spelet har Wave version 87.
                                Skicka nu din spelare till PSXCare, gör det själv eller ta den till mig eller någon annan som kanske bor närmare så slipper du 360 Wave Patcher en gång för alla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X