Tja, FIFA 11 online pass vad är det? Är det nånting som krävs för att spela FIFA11 LIVE?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
FIFA 11 online pass.
Collapse
X
-
Förmodligen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
att den verifieras av ABGX360 är inte det ända kravet man har längre, har du inte hängt med i svängarna?! nu för tiden måste man hålla koll på SS versionen (SSv2 på wave 3 + spel) samt ska spelen ha splitvid...Original inlägg av feifam Visa InläggOj jag var ute på Live igår. Så nu väntar jag att bli bannad alltså :-( FxxK. Räckte inte det att spelet blivit verfierad av ABGX360 ??Är den inte live säker då? Var det inte så?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Vet någon om FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL , blivit verifierad på Abgx360 ?
Det finns tydligen bara två st rips och den ena har inte engelska språket på sin och denna har inte SSV2 på sin, dvs inte blivit verifierad på Abgx360. Behöver ladda filerna snabbt som den.
Vet någon varför det tar så lång tid eftersom spelet kom ut för en vecka sedan ?
- Citat
- Flag
Comment
-
Förmodligen för att folk har flickvänner de hellre umgås med
och för din första fråga så är det bara o dra ned o verifiera med ABGX360 själv...
Du sitter inte o drar ned saker eller lånar av polare som påstås vara ok o inte kontrollerar själv hoppas jag...
Det var så en av våra Praktiklanter blev bannad *skratt*
Han hade en kompis mindre efter det berättade han./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja det vet vi att det inte har. Det förvisso SSv2-filer till två olika PAL-releaser hos ABGX360 men det är inte till den release som du ovan frågar om.Original inlägg av Assassino Visa InläggVet någon om FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL , blivit verifierad på Abgx360?
- Citat
- Flag
Comment
-
det e rätt obviousOriginal inlägg av feifam Visa InläggFinns inte svenska i ASIA versionen.
den kommer liksom från asien och sverige ligger i europa
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ge sjutton i att spela online eller skaffa en JTAG-hackad Xbox 360 och spela över xconnect eller vad det nu heter.Original inlägg av feifam Visa InläggFinns det nåt sätt att kringgå online pass förtillfället?
- Citat
- Flag
Comment

Comment