Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FIFA 11 online pass.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FIFA 11 online pass.

Tja, FIFA 11 online pass vad är det? Är det nånting som krävs för att spela FIFA11 LIVE?

Förmodligen
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Man måste köpa 800 microsoft points som kostar 150 kr i någon affär. Vanligtvis finns koden på manualen i orginalspelet.

Comment

Om du inte köpt FIFA 11 så finns ju inte SSv2 till det än heller vilket gör att du ändå inte borde vara online eller spela det på en obannad box iaf...

Comment

Oj jag var ute på Live igår. Så nu väntar jag att bli bannad alltså :-( FxxK. Räckte inte det att spelet blivit verfierad av ABGX360 ??Är den inte live säker då? Var det inte så?

Comment

Vi vet inte säkert men troligtvis inte nä. Men det är också högst troligt att vi alla blir bannade i nov igen. haha

Comment

Original inlägg av feifam Visa Inlägg
              Oj jag var ute på Live igår. Så nu väntar jag att bli bannad alltså :-( FxxK. Räckte inte det att spelet blivit verfierad av ABGX360 ??Är den inte live säker då? Var det inte så?
              att den verifieras av ABGX360 är inte det ända kravet man har längre, har du inte hängt med i svängarna?! nu för tiden måste man hålla koll på SS versionen (SSv2 på wave 3 + spel) samt ska spelen ha splitvid...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Vet någon om FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL , blivit verifierad på Abgx360 ?

Det finns tydligen bara två st rips och den ena har inte engelska språket på sin och denna har inte SSV2 på sin, dvs inte blivit verifierad på Abgx360. Behöver ladda filerna snabbt som den.

Vet någon varför det tar så lång tid eftersom spelet kom ut för en vecka sedan ?

Comment

Förmodligen för att folk har flickvänner de hellre umgås med
                  och för din första fråga så är det bara o dra ned o verifiera med ABGX360 själv...
                  Du sitter inte o drar ned saker eller lånar av polare som påstås vara ok o inte kontrollerar själv hoppas jag...
                  Det var så en av våra Praktiklanter blev bannad *skratt*

Han hade en kompis mindre efter det berättade han.
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Assassino Visa Inlägg
                    Vet någon om FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL , blivit verifierad på Abgx360?
                    Ja det vet vi att det inte har. Det förvisso SSv2-filer till två olika PAL-releaser hos ABGX360 men det är inte till den release som du ovan frågar om.

Comment

Någon som vet ifall det finns någon PAL-release ute som går att verifiera med svenska på? Har dragit ner Fifa_11_ASiA_XBOX360-SuperX360, men är tveksam till om det finns svenska på den.

Comment

Finns inte svenska i ASIA versionen.

Comment

Finns inte svenska i ASIA versionen.
                          det e rätt obvious den kommer liksom från asien och sverige ligger i europa
                          Google is your friend!

Comment

Finns det nåt sätt att kringgå online pass förtillfället?

Comment

Finns det nåt sätt att kringgå online pass förtillfället?
                              Ge sjutton i att spela online eller skaffa en JTAG-hackad Xbox 360 och spela över xconnect eller vad det nu heter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X