Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Check!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av lualian Visa Inlägg
    Hejsan! Sitter nu på min prao och hittade ett Silicon image siI 3512 SATAlink Controller, tror ni det funkar lika bra som via sata 6421 ?
    Finns bara ett sätt o veta o det är att prova sig fram.
    I värsta fall har vi rätt PCI kort till salu här: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=501
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Electron Visa Inlägg
      Jungleflasher 1.79 has been released - it encompasses the use of the POGO MO THOIN Liteon key extractor

No more MRA! No more butchering PCBs, - a quick and easy method to retrieve your key from all Phat Liteon Drives.

Kolla här
      Jo men detta kräver annan utrustning som han inte heller har.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
        Jo men detta kräver annan utrustning som han inte heller har.
        actually, det räcker med en lödstation en avbitar tång och något att använda som probe samt lite kabel, lödtenn och eventuellt eltejp/krympslang
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jo men han använder ju sitt Xbox 360 som strömkälla. Jag skulle inte rekommendera att modda den........fast det är klart det finns ju andra kreativa lösningar på nätet hur folk har gjort med batterier och annat. Men, men vet inte om jag kan rekommendera det ändå. Kan ju bara säga att om jag inte hade ett connectivity kit av något slag hade inte jag försökt mig på KMA hacket iaf. Jag är tom så försiktigt att jag beställde Probe III tillsammans med X360USB PRO.

Comment

då var detta xbox kört! har lödit tillbaka som detvar förut, och nu får jag Red ring of death och den gröna knappen lyser!....

Dummaste jag gett mig in på.

Comment

Löste min Red ring of death genom att löda om lite och skära runt lödningen så den inte fick kontakt med jordningen (som svantensson sa!) , men nu fick jag ett annat problem:
              Min läsare kan läsa spel etc, men den låter förjävligt ibland. (Den låter som när man sätter switchen på OFF och sätter igång strömmen när man flashar xboxet)

någon lösning?

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=aqj80...watch_response

exakt sådär låter den

Comment

Löste min Red ring of death genom att löda om lite och skära runt lödningen så den inte fick kontakt med jordningen (som svantensson sa!) , men nu fick jag ett annat problem:
                  Min läsare kan läsa spel etc, men den låter förjävligt ibland. (Den låter som när man sätter switchen på OFF och sätter igång strömmen när man flashar xboxet)

någon lösning?
                  det var iofs jag som pm'ade dig och sa det... men ja...
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

det där ljudet brukar man höra när en liteon läsare ligger uppochner... det har o göra med magneten prova o köra in en skiva och se om det löser problemet, du har väl skruvat fast locket??
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      det var iofs jag som pm'ade dig och sa det... men ja...
                      Innan du skrev så snackade jag med svantensson på skype han frågade om jag hade kopplat till jorden och jag sa att jag inte hade det xd

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X