finns det något sätt att köra ut släden manuellt på en bengq
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
köra ut släden benq
Collapse
X
-
Japp, det ska sitta en liten "balk" näst längst fram som man skjuter inåt (e iaf så på Lite-on läsarna, och det bör vara samma på BenQ inte tänkt så mycket på det tidigare dock...)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo det har väl i det närmaste varit samma på alla CD-, DVD- eller BluRay-spelare som någonsin har släppts.Original inlägg av Swizzy Visa InläggJapp, det ska sitta en liten "balk" näst längst fram som man skjuter inåt (e iaf så på Lite-on läsarna, och det bör vara samma på BenQ inte tänkt så mycket på det tidigare dock...)
- Citat
- Flag
Comment
-
vissa kan ha en utomstående upplåsning mekanism, men ja, generellt sätt är det ngn form av "balk" liknande grejOriginal inlägg av Svantesson666 Visa InläggJo det har väl i det närmaste varit samma på alla CD-, DVD- eller BluRay-spelare som någonsin har släppts.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment