Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

köra ut släden benq

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• köra ut släden benq

finns det något sätt att köra ut släden manuellt på en bengq

ok det löste sig när jag tog isär den

Comment

Japp, det ska sitta en liten "balk" näst längst fram som man skjuter inåt (e iaf så på Lite-on läsarna, och det bör vara samma på BenQ inte tänkt så mycket på det tidigare dock...)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Japp, det ska sitta en liten "balk" näst längst fram som man skjuter inåt (e iaf så på Lite-on läsarna, och det bör vara samma på BenQ inte tänkt så mycket på det tidigare dock...)
        Jo det har väl i det närmaste varit samma på alla CD-, DVD- eller BluRay-spelare som någonsin har släppts.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
          Jo det har väl i det närmaste varit samma på alla CD-, DVD- eller BluRay-spelare som någonsin har släppts.
          vissa kan ha en utomstående upplåsning mekanism, men ja, generellt sätt är det ngn form av "balk" liknande grej
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X