Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nedgradera Xbox 360? - För att få Black ops att fungera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

D608cg84781401c1q

Comment

Du vill alltså att vi skriver din DVDKey öppet här? tokig?? maila oss istället så får du din key om jag hittar den i "databasen"
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ääh ham har ändå gett microsoft sitt serienummer för maskin/läsare så han är lika rökt iaf
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Ääh ham har ändå gett microsoft sitt serienummer för maskin/läsare så han är lika rökt iaf
          Äh vadå, vad kan hända? Jag spelar ändå aldrig online så något sådant problem har jag ändå inte.

Comment

OK, nu har jag fått nyckeln av er, tack för den! Men nu när jag ska följa guiden för att flasha med jungleflasher så blir jag lite osäker på hur jag ska göra då jag redan har nyckeln. Steg 1-5 behöver jag ju inte bry mig om, men på steg 6 antar jag att jag ska välja "load from dump files" istället för "get key...." och sedan fortsätta att göra som i steg 7-11?

Comment

Original inlägg av bluebulls84 Visa Inlägg
              OK, nu har jag fått nyckeln av er, tack för den! Men nu när jag ska följa guiden för att flasha med jungleflasher så blir jag lite osäker på hur jag ska göra då jag redan har nyckeln. Steg 1-5 behöver jag ju inte bry mig om, men på steg 6 antar jag att jag ska välja "load from dump files" istället för "get key...." och sedan fortsätta att göra som i steg 7-11?
              fick du firmware filerna eller bara nyckeln? chansar på att du fick alla filerna... då laddar du bara dummy.bin som source och kör på med stegen efter att du har dumpat
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Nu tror jag att jag lyckats med flashingen. Förr var jag tvungen att patcha spelen med pffomatic pga olika wave hit och dit. Måste jag fortfarande göra det med alla spelen?

Comment

Nu tror jag att jag lyckats med flashingen. Förr var jag tvungen att patcha spelen med pffomatic pga olika wave hit och dit. Måste jag fortfarande göra det med alla spelen?
                  Nej, du behöver inte använda dig av PPF-O-Matic eller någon annan form av Wave patchning då den senaste versionen inte har några wave spärrar, däremot bör du kolla spelen med ABGX360 så att spel som ska ha AP25 får det
                  Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    däremot bör du kolla spelen med ABGX360 så att spel som ska ha AP25 får det
                    Men har inte det med online spelande att göra, eller är det något man måste göra för att ens få spelen att starta?

Comment

Men har inte det med online spelande att göra, eller är det något man måste göra för att ens få spelen att starta?
                      ABGX360 hade tidigare enbart att göra med online spelande och eventuellt fixa till stealth som var åt helvete... men AP25... spelen funkar inte i huvudtaget om du saknar dom värdena på skivan... därav måste du tyvär köra ABGX360 för att få in detta på skivan om det inte redan finns där...
                      Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        ABGX360 hade tidigare enbart att göra med online spelande och eventuellt fixa till stealth som var åt helvete... men AP25... spelen funkar inte i huvudtaget om du saknar dom värdena på skivan... därav måste du tyvär köra ABGX360 för att få in detta på skivan om det inte redan finns där...
                        Ok, vad bra då vet jag det.

Comment

En till fråga bara Gör det något om man mot förmodan skulle patcha ett spel med ABGX360 även fast det inte behövdes eller om någon redan hade patchat spelet?

Comment

En till fråga bara Gör det något om man mot förmodan skulle patcha ett spel med ABGX360 även fast det inte behövdes eller om någon redan hade patchat spelet?
                            ABGX360's patchningar är SAFE, programmet är till för att göra allting så säkert som möjligt... så att patcha med ABGX360 är inga problem oavsett om det behövs eller ej
                            Google is your friend!

Comment

Härligt att höra Tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X