D608cg84781401c1q
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nedgradera Xbox 360? - För att få Black ops att fungera
Collapse
X
-
Du vill alltså att vi skriver din DVDKey öppet här? tokig?? maila oss istället så får du din key om jag hittar den i "databasen"
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Ääh ham har ändå gett microsoft sitt serienummer för maskin/läsare så han är lika rökt iaf
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Äh vadå, vad kan hända? Jag spelar ändå aldrig online så något sådant problem har jag ändå inte.Original inlägg av Pendragon Visa InläggÄäh ham har ändå gett microsoft sitt serienummer för maskin/läsare så han är lika rökt iaf
- Citat
- Flag
Comment
-
OK, nu har jag fått nyckeln av er, tack för den! Men nu när jag ska följa guiden för att flasha med jungleflasher så blir jag lite osäker på hur jag ska göra då jag redan har nyckeln. Steg 1-5 behöver jag ju inte bry mig om, men på steg 6 antar jag att jag ska välja "load from dump files" istället för "get key...." och sedan fortsätta att göra som i steg 7-11?
- Citat
- Flag
Comment
-
fick du firmware filerna eller bara nyckeln? chansar på att du fick alla filerna... då laddar du bara dummy.bin som source och kör på med stegen efter att du har dumpatOriginal inlägg av bluebulls84 Visa InläggOK, nu har jag fått nyckeln av er, tack för den! Men nu när jag ska följa guiden för att flasha med jungleflasher så blir jag lite osäker på hur jag ska göra då jag redan har nyckeln. Steg 1-5 behöver jag ju inte bry mig om, men på steg 6 antar jag att jag ska välja "load from dump files" istället för "get key...." och sedan fortsätta att göra som i steg 7-11?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, du behöver inte använda dig av PPF-O-Matic eller någon annan form av Wave patchning då den senaste versionen inte har några wave spärrar, däremot bör du kolla spelen med ABGX360 så att spel som ska ha AP25 får detOriginal inlägg av bluebulls84 Visa InläggNu tror jag att jag lyckats med flashingen. Förr var jag tvungen att patcha spelen med pffomatic pga olika wave hit och dit. Måste jag fortfarande göra det med alla spelen?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Men har inte det med online spelande att göra, eller är det något man måste göra för att ens få spelen att starta?Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdäremot bör du kolla spelen med ABGX360 så att spel som ska ha AP25 får det
- Citat
- Flag
Comment
-
ABGX360 hade tidigare enbart att göra med online spelande och eventuellt fixa till stealth som var åt helvete... men AP25... spelen funkar inte i huvudtaget om du saknar dom värdena på skivan... därav måste du tyvär köra ABGX360 för att få in detta på skivan om det inte redan finns där...Original inlägg av bluebulls84 Visa InläggMen har inte det med online spelande att göra, eller är det något man måste göra för att ens få spelen att starta?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok, vad bra då vet jag det.Original inlägg av Swizzy Visa InläggABGX360 hade tidigare enbart att göra med online spelande och eventuellt fixa till stealth som var åt helvete... men AP25... spelen funkar inte i huvudtaget om du saknar dom värdena på skivan... därav måste du tyvär köra ABGX360 för att få in detta på skivan om det inte redan finns där...
- Citat
- Flag
Comment
-
ABGX360's patchningar är SAFE, programmet är till för att göra allting så säkert som möjligt... så att patcha med ABGX360 är inga problem oavsett om det behövs eller ejOriginal inlägg av bluebulls84 Visa InläggEn till fråga bara
Gör det något om man mot förmodan skulle patcha ett spel med ABGX360 även fast det inte behövdes eller om någon redan hade patchat spelet?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Tack!
Comment